کامپیوتر

کارت گرافیک بی نظیر ZOTAC معرفی شد

کمپانی ZOTAC بهترین کارت گرافیک خود را برای بازار چین معرفی کرد و آن چیزی نیست جز یک نسخه غول پیکر از GeForce RTX 3090 Ti که چهار شکاف توسعه را اشغال می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ این کارت گرافیک تمام کاستوم جدید RTX 3090 Ti PGF OC نام دارد و تقریباً از هر نظر بهتر از مدل AMP Extreme Holo است که بهترین‌ها را در خود دارد. این مدل جدید به طور کارخانه‌ای اورکلاک شده و دارای فرکانس بوست 1890 مگاهرتز است. با این حال پاور لیمیت آن مشابه مدل AMP Extreme Holo بوده و 450 وات است، البته این احتمال وجود دارد که توسط کاربر قابل افزایش به حدود 500 وات باشد.

احتمالاً در مدل PGF OC از همان بُرد PCB مدل AMP Extreme Holo استفاده شده باشد و حتی حرارت گیر آنها طراحی مشابهی دارد. با این حال ZOTAC از طراحی جدید برای بک پلیت و محفظه کولر استفاده کرده است که زیباتر از AMP Extreme Holo جلوه می‌کند.

کارت گرافیک بی نظیر ZOTAC

این کارت گرافیک خاص داری بریدگی بزرگی بر روی بک پلیت است که احتمالاً به دفع بهتر گرما کمک خواهد کرد. البته این کار موجب انتقال بخشی از گرما به داخل کیس خواهد شد. کارت از نورپردازی RGB هم بهره می‌برد.

کارت گرافیک RTX 3090 Ti PGF OC از کولر Ice Storm با سه عدد فن برخوردار است که با توجه به وزن و اندازه غیر معمول آن، به یک به راکت نگه دارنده نیاز دارد که داخل جعبه قرار گرفته است. این کارت توسط یک کانکتور 16 پینی تغذیه می‌شود اما می‌توان از مبدل 8 پینی به 16 پینی موجود در جعبه هم استفاده کرد. البته برای این کار باید سه کانکتور 8 پینی را به آن متصل کنید.

کارت گرافیک بی نظیر ZOTAC

قیمت کارت گرافیک ZOTAC RTX 3090 Ti PGF OC اعلام نشده است اما انتظار نمی‌رود چندان گران‌تر از مدل 2357 دلاری AMP Extreme Holo باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا