گیم

پلنگ سیاه در ۲۶ مرداد به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

شرکت اسکوئر انیکس تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی بازی اونجرز را که قرار است شخصیت پلنگ سیاه را به بازی اضافه کند، اعلام کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق اعلام رسمی شرکت اسکوئر انیکس، بسته‌ی الحاقی «پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا» ( Black Panther: War for Wakanda) قرار  به‌صورت رایگان در تاریخ ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شود. این بسته‌ی الحاقی نه‌تنها شخصیت پلنگ سیاه را به‌عنوان شخصیت‌ قابل‌بازی به Marvel’s Avengers اضافه می‌کند، بلکه دشمنان جدید، مراحل جدید و تبه‌کاران و شخصیت‌های شرور تازه‌ای را هم به بازی می‌افزاید.

بسته‌ی الحاقی «پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا» ویژگی‌های جدید دیگری را هم به بازی اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات این بسته‌ی الحاقی اضافه شدن واکاندا به بازی است که شما می‌توانید در آن کاوش کنید. همچنین با این بسته‌ی الحاقی مأموریت‌های تک‌نفره و چندنفره‌ی بیشتری به بخش‌های Drop Zone و Threat Sector اضافه شده است. بر اساس ادعای اسکوئر انیکس، این بسته‌ی الحاقی بیش‌ترین محتوا را از زمان عرضه تاکنون به بازی Marvel’s Avengers اضافه می‌کند.

استودیو کریستال داینامیکس قصد دارد در ۱۶ اوت مراسم پخش زنده‌ای را تدارک ببیند تا درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی و جزئیات آن توضیحات بیشتری ارائه دهد. طرفداران در این مراسم می‌توانند انتظار داشته باشند که شاهد حرکات مختلف شخصیت پلنگ سیاه در بازی باشند و علاوه بر آن نمایی کامل‌تر از کشور واکاندا را در بازی ببینند.

چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام شد که کریستوفر جاج (Christopher Judge) صداپیشگی پلنگ سیاه را بر عهده خواهد داشت. به احتمال زیاد او را با صدای کریتوس در نسخه‌ی اخیر بازی «خدای جنگ» بشناسید. پلنگ سیاه سومین شخصیتی است که پس از کلینت بارتون و کیت بیشاپ از طریق بسته‌های الحاقی به جمع شخصیت‌های قابل‌ بازی این اثر تبدیل می‌شود. همچنین در گذشته اعلام شده بود که مرد عنکبوتی هم در آینده به بازی اضافه خواهد شد. البته، کریستال داینامیکس اشاره کرده است که برای آمدن مرد عنکبوتی به Marvel’s Avengers باید کمی بیشتر صبر کنید چراکه تا پس از تابستان شاهد اضافه شدن او به بازی نخواهیم بود. نکته‌ی دیگر این است که مرد عنکبوتی در این بازی فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن اضافه خواهد شد.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری‌ ایکس‌/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، استیدیا و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) در دسترس است. اکنون اضافه شدن بسته‌ی الحاقی «پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا» که چند روز دیگر به‌صورت رایگان در اختیار طرفداران بازی قرار خواهد گرفت، ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و این فرصت را فراهم می‌کند تا بلکه طرفداران دوباره‌ی جذب ساخته‌ی استودیو کریستال داینامیکس شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا