موبایل

پتنت عجیب سامسونگ از یک گوشی تاشو با نمایشگر کشویی

سامسونگ اخیراً پتنت جدیدی در مورد گوشی‌های تاشو ثبت کرده که به صورت کشویی کار می‌کند و دارای صفحه نمایش تاشو دوگانه است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ گوشی‌های تاشو اکنون جای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند باز کرده‌اند و علی‌رغم برچسب بالای قیمتی، با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در رقابتی تنگاتنگ در تلاشند تا هر چه زودتر گوشی تاشوی خود را به بازار عرضه کنند.

در همین راستا سامسونگ که پیشگام این بازار شناخته می‌شود خود را برای عرضه قریب الوقوع گوشی تاشو جدید خود آماده می‌کند. سامسونگ در حال حاضر دو گوشی هوشمند تاشو عرضه کرده و هم اکنون هم شایعه شده این شرکت در حال کار روی دستگاه تاشوی جدیدی است که به صورت کشویی کار می‌کند و دارای نمایشگر تاشوی دوگانه است.

گوشی تاشو سامسونگ با نمایشگر کشویی

این شرکت کره‌‌ای برای گوشی تاشوی جدید پتنتی هم ثبت کرده و در توضیحات آن آمده که دستگاه الکترونیکی جدید سامسونگ از هر دو قابلیت‌ تاشو و کشویی پشتیبانی می‌کند و در همین مورد تصاویری هم منتشر شده است.

در یکی از تصاویر به نظر می‌رسد نمایشگر دستگاه از یک طرف تا می‌شود و در همان حال به بیرون می‌لغزد. علاوه بر این، صفحه نمایش دستگاه می‌تواند به سمت راست کشیده شود.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از مکانیزم لولا، صفحه نمایش را در زوایای مختلف تا کنند، مشروط بر این که از صفحه نمایش کشویی استفاده نشود. علاوه بر این، قابلیت لغزش نمایشگر به بیرون، صفحه نمایش بزرگ‌تری را برای تماشای محتوا، بازی کردن و موارد دیگر فراهم می‌کند.

گوشی تاشو سامسونگ با نمایشگر کشویی

سامسونگ با ارائه گوشی‌های هوشمند تاشو غریبه نیست. با این حال، جفت کردن یک صفحه نمایش تاشو با نمایشگر قابل چرخش چیزی است که تا کنون در هیچ دستگاه تلفن همراهی مشاهده نشده است. جالب اینجاست که صفحه نمایش چرخاندن گوشی می‌تواند در هر زمانی به داخل/خارج باز شود که البته ممکن است بسته به کار در دست باشد.

علاوه بر این، هنگامی که صفحه نمایش قابل چرخش هنوز داخل است، و هنگامی که به طور کامل باز می‌شود، دستگاه می‌تواند به نصف تا شود. همچنین صفحه نمایش دستگاه بسیار گسترده است. جدا از مکانیزم لولا، دستگاه دارای موتوری برای جمع کردن و بیرون راندن صفحه رول شدنی است. گفتنی است که این ایده در حال حاضر در مرحله ثبت پتنت قرار دارد و بنابراین معلوم نیست که به واقعیت بپیوندد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا