موبایل

هواوی Nova 5z ارزان تر از Nova 5i Pro معرفی شد

البرز فاوا نیوز؛ در اویل امسال بود که هواوی از نسل پنجم گوشی سری Nova یعنی Nova 5 و بعد از یک ماه نسخه ی پرو با نام 5i Pro رونمایی کرد. حال این کمپانی تصمیم به رونمایی از یک نسخه ی ارزان تر گرفت و دیروز بود که از این میان رده میان رده پرده برداری کرد.
این اسمارت فون Nova 5z، به چیپست Kirin 810 و 8 گیگ حافظه ی رم برای پردازش اطلاعات مجهز شده و در نسخه هایی با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

باتر مورد استفاده در Nova 5z یک 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که توسط در گاه USB-C و فست شارژر 20 واتی درون جعبه شارژ خواهد شد.

نمایشگر استفاده شده نیز یک پنل 6.26 اینچی از نوع LCD بوده و در قسمت بالای آن شاهد یک سوراخ دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی هستیم. سنسور اصلی مورد استفاده در ماژوال مربعی شکل در پشت این گوشی، یک سنسور 48 مگاپیکسلی می باشد که در کنار آن، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی 2MP و همچنین یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته می باشند.

این اسمارت فون با رابط کاربری EMUI 9.1 که بر پایه ی اندروید Pie می باشد و  با برنامه هایی برای بهبود کیفیت عکس ها و برنامه ی GPU Turbo برای افزایش کارایی سخت افزار، برای دوست داران گیم عرضه می شود.
در حالی که Nova 5i pro که اکنون فقط در چین به فروش می رسد، در ماه آتی قرار است با نام Mate 30 Lite همراه با Nova 5z  در سه رنگ مشکی، سبز زمردی و بنفش شفقی و با قیمت 225 دلار برای نسخه ی 64 گیگ و 255 دلار برای نسخه ی 128 گیگ به فروش برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا