موبایل

بررسی Realme X2 Pro قاتل پرچمداران

البرز فاوا نیوز؛ در ابتدا ریل می، با عرضه ی میان رده های مختلف و با قیمت های رقابتی جای خود را در بین برند های مطرح جای داد و اکنون اولین پرچمدار خود با نام Realme X2 Pro را با پایه قیمت رقابتی 380 دلار روانه ی بازار کرد.
از شاخص ترین مشخصات این اسمارت فون که تقریباً در اکثر دیگر پرچمدار های امسال دیده بودیم؛ می توان به نمایشگر با نرخ به روزرسانی 90 هرتزی و چیپست +Snapdragon 855 اشاره کرد.

نمایشگر؛

نمایشگر 6.5 اینچی این اسمارت فون از نوع Fluid Super AMOLED و با کیفیت +FHD بوده و با نرخ پاسخ گویی 90 هرتزی آن می توان بازی ها را با کیفیت بسیار خوبی زیادی اجرا نمود، البته در زمان استفاده از فضا های اجتماعی و وب گردی تفاوت هایی با دیگر نمایشگر های معمولی (60 هرتزی) نیز مشهود است، همچنین در ناچ قطره ای بالای این نمایشگر شاهد میزبانی یک دوربین 16 مگاپیکسلی هستیم که عکس های سلفی با حالت بوکه و داینامیک رنج بالا، با وجود نبود حسگر عمق به ثبت می رساند.

دوربین چهارگانه؛

سنسور های تشکیل دهنده ی این ماژوال عبارت است از؛ یک سنسور 64 مگاپیکسلی GW1 با f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با زاویه دید 115 درجه ای، سنسور 13 مگاپیکسلی تله با زوم ترکیبی تا 20 برابر و در آخر یک حسگر عمق می باشد.

حال بگذارید عکس های گرفته شده با این اسمارت فون در مورد کیفیت سنسور های مورد استفاده شرکت Realme در X2 Pro قضاوت کند.

عکس های گرفته شده به ترتیب از چپ؛ با سنسور 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 – سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با f/2.2 – سنسور 13 مگاپیکسلی تله در حالت بدون زوم.
همه ی عکس های موجود در این تصویر با لنز تله که از چپ؛ با زوم 2 برابری – 5 برابری اپتیکال – 10 برابری ترکیبی – 20 برابری ترکیبی (اپتیکال و دیجیتال) گرفته شده می باشد.
زوم 5 برابر اپتیکال لنز تله تا حدودی در دنیای عکس های ماکرو شمار را همراهی می کند.
عکس ها از راست؛ با زوم 2 برابری اپتیکال – با سنسور فوق عریض – با سنسور 64 مگاپیکسلی.

پردازنده و باتری؛

چیپست +Snapdragon 855 در کنار حافظه های رم 6،8 و در بالاترین نسخه 12 گیگ به خوبی از پس سنگین ترین پردازش ها و البته مولتی تسکینگ بر آمده. در کنار این سخت افزار شاهد حضور حافظه های داخلی از نوع UFS 2.1 هستیم که کمی نسبت به نسخه های مورد استفاده در اکثر پرچمداران امسال (UFS 3.0) کند عمل کرده ولی در استفاده ی روزمره مشهود نمی باشد.
همچنین باتری 4000 میلی آمپری این پرچمدار با فست شارژر 50 واتی SuperVOOC ساخت شرکت اوپو در مدت زمان 30 دقیقه تا حجم 80 درصدی پر شده و شما را زیاد معطل نخواهد گذاشت.

حال اگر شما دنبال یک پرچمدار با تمامی امکانات ذکر شده و با قیمتی در حدود یک میان رده ی سامسونگ و یا دیگر کمپانی ها هستید، پیشنهاد ما به شما Realme X2 Pro می باشد.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا