موبایل

هواوی پی 60 پرو احتمالا مانند آیفون جزیره داینامیک خواهد داشت

هوآوی اعلام کرده است که کنفرانس معرفی محصول جدید پرچمدار بهاری خود را در 14 مارس برگزار می کند و در آن از گوشی های هوشمند پرچمدار تاشوی میت X3 و سری P60 پرده برداری خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اکنون یک وبلاگ نویس طرح خطی هوآوی P60 Pro شخص ثالث را منتشر کرده است که برخی از طراحی های بیرونی گوشی را نشان می دهد و به نظر می رسد با رندرها و قاب های تلفن همراه که در چند وقت اخیر فاش شده است، بسیار سازگار است. طرح فاش شده هواوی پی 60 پرو بارزترین ویژگی دستگاه، حفره قرص‌شکل گسترده روی صفحه‌نمایش شبیه به آیفون 14 پرو است که می‌تواند وجود دوربین عمق و دوربین سلفی را نشان دهد.

با این حال، احتمال جالب دیگری وجود دارد که حفره می تواند بخشی از یک اعلان جزیره پویا و حرکت تعاملی جدید باشد، ویژگی که می تواند توسط HarmonyOS 3.1 پشتیبانی شود، که قرار است در سری P60 عرضه شود. به غیر از سوراخ، این طرح همچنین لبه های منحنی سمت چپ و راست صفحه نمایش را شبیه به Honor Magic5 اخیراً منتشر شده نشان می دهد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K BOE OLED و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 با ترکیب حافظه LPDDR5X+UFS4.0 خواهد بود. از نظر اپتیکی، گزارش شده است که P60 Pro به XMAGE 2.0 ارتقا یافته و دارای تنظیمات چشمگیر دوربین سه گانه خواهد بود. این شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX888 و یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 با زاویه دید شدید، و همچنین یک دوربین تله فوتو سوم با سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B Omnivision با زوم اپتیکال 3.5 برابر است.

در زیر قاب، دستگاه دارای یک باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی سیمی و 50 واتی بی سیم پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه Pro دارای ToF و تنظیمات دیگر در قسمت دوربین جلو برای دستیابی به تشخیص چهره و کنترل حرکات با امنیت بالا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا