گیم

نسخه‌ی نسل نهمی ویچر ۳ پاییز امسال عرضه خواهد شد

بازی ویچر ۳ (Witcher 3: Wild Hunt) یکی از بهترین عناوین جهان باز ساخته شده در تاریخ است. این بازی به شدت گسترده بوده و طرفداران بسیاری دارد. حال چند روز پیش هفتمین سالگرد عرضه این بازی بود. به همین مناسبت شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام کرد که نسخه نسل نهمی آن را در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این ارتقاء برای مدت زیادی است که در دست ساخت است. سی‌دی پراجکت رد پس از مشکلات زیادی که سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) داشت مجبور شد تا تمرکز بیشتری روی آن داشته باشد. به همین دلیل این شرکت کمتر روی نسخه نسل نهمی ویچر ۳ کار کرد. حال پس از اینکه سایبرپانک به یک وضعیت پایدار رسیده، توانسته تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارد. سی‌دی پراجکت رد در توییتی نوشت:

بیایید تا هفتمین سالگرد ویچر ۳ را بهتر کنیم. ما خرسند هستیم که اعلام کنیم، نسخه نسل بعدی ویچر ۳ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

بازی ویچر ۳ یکی از بهترین عناوین از لحاظ بصری است.

این ارتقاء در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. به همین دلیل افراد زیادی منتظر عرضه آن تا انتهای سال ۲۰۲۲ بودند. به همین دلیل سی‌دی پراجکت رد نیز تصمیم گرفت که تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکند. حال طبق چیزی که گفته شده در بازه ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

نکته مثبت اینجاست که این ارتقاء برای کاربران کامپیوتر رایگان است. کاربران کنسول‌های نسل ۹ باید نسخه نسل جدید ویچر ‌۳ را خریداری کنند. هنوز جزئیات کامل این به روزرسانی اعلام نشده است. با اینحال می‌توان حدس زد که ما قطعاً شاهد بهبود گرافیکی و افزایش نرخ فریم خواهیم بود. همینطور اینکه به احتمال زیاد از لحاظ گیم‌پلی نیز بازی روان‌تر شده است.

در حال حاضر سی‌دی پراجکت رد به شدت نسبت به عرضه اطلاعات جدید مقاومت می‌کند. دلیل آن هم مشخص نیست. با اینحال قطعاً افراد بسیاری از تجربه بازی ویچر ۳ روی کنسول‌های نسل جدید لذت خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا