موبایل

درآمد 283 میلیون دلاری شیائومی از فروش گوشی‌های سری 12 فقط در 5 دقیقه!

اگر خبرهای دنیای موبایل را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید هفته‌ی گذشته‌ی شرکت شیائومی در مراسمی انحصاری از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12 در سه نسخه‌ی Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12X رونمایی کرد. طبق گزارش جدید، این محصولات در 5 دقیقه‌ی اول فروش خود درآمدی بالغ بر 283 میلیون دلار برای شرکت شیائومی رقم زده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ امروز سری گوشی‌های جدید Xiaomi 12 برای اولین بار وارد فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی در کشور چین شدند و توانستند رکورد فروش عجیبی از خود بر جای بگذارند. بر اساس خبرهای منتشر شده، گوشی‌های سری شیائومی 12 در تنها 5 دقیقه توانستند بیش از 283 میلیون دلار (1.8 میلیارد یوان) برای شرکت سازنده‌ی خود درآمد کسب کنند.

شرکت شیائومی در سال جدید استراتژی فروش خود را تغییر داده است و برای اولین بار در سال‌های اخیر، چندین نسخه مختلف از پرچمداران خود را در ابتدای سال و به صورت همزمان وارد بازار نمود. هفته‌ی پیش گوشی‌‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به عنوان پرچمداران اصلی و گوشی شیائومی 12 ایکس به عنوان پرچمدار اقتصادی این شرکت با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی کاملاً به‌صرفه رونمایی شدند.

شیائومی 12

همانطور که می‌دانید در آینده‌ای نزدیک یک نسخه‌ی اولترا نیز در راه است. پیش از این گفته می‌شد گوشی Xiaomi 12 Ultra نیز در کنار برادران کوچکتر خود رونمایی می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و شیائومی احتمالاً نسخه‌ی Ultra را در اوایل سال 2022 معرفی خواهد کرد.

برای مقایسه لازم است بدانید سال گذشته شیائومی گوشی‌های Mi 11، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را به صورت مجزا معرفی و عرضه کرد. افزون بر این، تمام پرچمداران قبلی شیائومی در اندازه‌ی 6.81 اینچی تولید می‌شوند و گزینه‌ای برای کاربرانی که گوشی‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند وجود نداشت. این مشکل در گوشی‌های سری Xiaomi 12 رفع شده و این امر نیز احتمالاً در رکورد فروش فوق‌العاده‌ی این محصولات تاثیر بسزایی داشته است.

شیائومی 12

در حال حاضر گوشی Xiaomi 12X با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 502 دلار قیمت دارد. همچنین قیمت گوشی‌های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro نیز به ترتیب از 580 دلار و 848 دلار آغاز می‌شود. البته در نظر داشته باشید این قیمت‌ها مربوط به بازار چین است و قیمت نسخه‌ی گلوبال این محصولات هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا