فناوری اطلاعات

قابلیت پین کردن پست ها به صفحه اینستاگرام اضافه می‌شود

بسیاری از صاحبان کسب و کار کاربران علاقه دارند که در صفحه اینستاگرام خود موضوعی را مرجع قرار دهند تا مراجعه کنندگان به آن، بتوانند به محض ورود به صفحه آن را تماشا کنند. تا پیش از این راهکار هایلایت‎ها که نوعی دور زدن فقدان قابلیت پین کردن در اینستاگرام بود مورد استفاده قرار می‎گرفت ولی به نظر این شرایط تغییر خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ اگر از کاربران حرفه‎ای اینستاگرام، ادمین صفحات شخصی یا کسب و کار خاصی باشید حتماً می‎دانید که اینستاگرام با وجود انبوه قابلیت‎های خود فاقد بسیاری از امکاناتی است که پلتفرم‎هایی مانند فیسبوک، توییتر و شبکه‎های دیگر دارند.

یکی از این قابلیت‎ها، سنجاق کردن یا به اصطلاح پین کردن پست‎ها به صفحه خانگی است که به کاربر اجازه می‎دهد پست خاصی را در بالای صفحه خود، طوری قرار دهد که همیشه مکانی ثابت داشته و تغییر نکند. این قابلیت به خودی خود موجب جلب توجه مراجعه‎کنندگان به صفحه شده و اولین پست یا پیامی که می‎بینند را به خود اختصاص خواهد داد.

در میان قابلیت‎های بسیاری که کاربران این شبکه اجتماعی بسیار محبوب از کاربران خود درخواست کرده، پین کردن پست‎ها و محتوای تولیدی از بالاترین آمار برخوردارند و به همین دلیل تیم توسعه دهنده و تصمیم‎گیرنده توجه ویژه‎ای به این قابلیت خاص نشان داده‎اند.

در حال حاضر کاربران اینستاگرام می‎توان استوری‎های خود را در صفحه خانگی، پین کنند که به صورت هایلایت ظاهر می‎شود. همانطور که گفته شد، در حال حاضر امکان پین کردن پست‎ها به صفحه خانگی وجود ندارد ولی در این خصوص یکی از مسئولین متا طی مصاحبه‎ای به TechCrunch گفته که تیم توسعه دهنده این شرکت در حال بررسی قابلیتی جدید هستند تا کاربران بتوانند پست‎ها را در صفحه خانگی خود مورد توجه ویژه کاربران دیگر قرار دهند.

البته یکی از توسعه دهندگان ثالث که در توییتر نیز فعال است با بررسی کدهای داخلی اینستاگرام و در حدود سه ماه پیش بود که اعلام کرد به نظر اینستاگرام مدتی است که این قابلیت را به نرم‎افزار خود افزوده و در حال بررسی کارایی و عملکرد آن است.

با توجه به توضیحات فوق شاید بتوان گفت که به احتمال فراوان اینستاگرام رسمی شدن پین کردن پست‎ها به صفحه خانگی پروفایل کاربران خود را طی چند ماه آینده، علنی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا