موبایل

اپل ممکن است iOS 17 را با برخی از ویژگی های مورد انتظار راه اندازی کند

اپل مدتی است که روی نسخه بعدی iOS خود کار می کند. iOS 17 جدید قرار است اواخر امسال عرضه شود و ظاهراً با برخی از ویژگی‌های موردانتظار عرضه می‌شود که بسیاری منتظر آن بودند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچیانا؛ این خبر از آخرین خبرنامه Power On از مارک گورمن از بلومبرگ می‌آید. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، غول کوپرتینویی خود را آماده می کند تا نسخه نرم افزاری اصلی جدید را برای گوشی های هوشمند خود در ژوئن 2023 راه اندازی کند.

پیش از این، تصور می شد که به روز رسانی iOS 17 با تغییرات تدریجی نسبت به نرم افزارهای نسل گذشته وارد می شود. اما به نظر می رسد که سازنده آیفون استراتژی خود را در مراحل بعدی توسعه تغییر داده است. سیب بنابراین اکنون، به جای تمرکز بر بهبود عملکرد و رفع مشکلات دیگر، اکنون با مجموعه ای از ویژگی های جدید راه اندازی خواهد شد.

انتظار می‌رود اپل با به‌روزرسانی جدید، بهبودهایی را در کنار ویژگی‌های جدیدی مانند تجربه CarPlay به‌روزرسانی، ارتقا به سیری، پشتیبانی از برنامه‌های جانبی و فروشگاه‌های برنامه جایگزین، همراه با پشتیبانی از هدست واقعیت ترکیبی و موارد دیگر ارائه دهد. به عبارت دیگر، واضح است که این برند امسال یک آپدیت ساده را عرضه نخواهد کرد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که معرفی iOS 17 در ماه ژوئن و در جریان رویداد جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2023) ارائه شود. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر در مورد این موضوع بمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا