موبایل

موتورولا با اج 50 فیوژن به جنگ گلکسی A35 و A54 می‌رود

موتورولا قصد دارد به زودی از یک گوشی میانرده با نام موتورولا اج 50 فیوژن رونمایی کند؛ محصولی برای رقابت با گلکسی A35 و A54.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، به گزارش یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه‌ی فناوری یعنی ایوان بلس، ظاهرا موتورولا قصد دارد دوباره از یک گوشی از سری فیوژن رونمایی کند. این گوشی که موتو اح 50 فیوژن نام دارد، ظاهرا برای رقابت با بهترین میانرده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A35 و A54 از راه می‌رسد.

آخرین گوشی از این سری، موتو اج 30 فیوژن بود که از پردازنده 6.55 اینچی P-OLED بهره می‌برد. این گوشی همچنین باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 را به عنوان قلب تپنده در خود داشت. اما اینطور که پیداست، موتورولا قصد دارد گوشی بعدی را با نام 50 عرضه کند؛ این یعنی خبری از اج 40 نخواهد بود.

مشخصات فنی موتورولا اج 50 فیوژن

با این حال موتو اج 50 فیوژن قرار است به مراتب ضعیف‌تر از سری 30 باشد. چون اینطور که از خبرها پیداست، ظاهرا باید شاهد پردازنده 4 نانومتری اسنپدراگون 6 نسل 1 به عنوان قلب تپنده در آن باشیم. این پردازنده اگرچه قدرت پردازشی خوبی دارد اما اسنپدراگون 888 تقریبا 1.41 برابر در بنچمارک‌ها بهتر عمل کرده است. بدین ترتیب، این گوشی به اندازه‌ی گلکسی A35 و A54 که مشترکا از اگزینوس 1380 بهره می‌برند قدرت خواهد داشت.

علاوه بر این‌ها، طبق خبرها می‌دانیم موتورولا اج 50 فیوژن از نمایشگر 6.7 اینچی P-OLED بهره می‌برد که کیفیت +FHD و رفرش‌ریت احتمالا 120 هرتزی خواهد داشت. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه در آن ایفای نقش خواهد کرد. گفته می‌شود استاندارد ضد آب IP68 را هم در این میانرده شاهد خواهیم بود.

موتورولا به احتمال زیاد شارژر 68 واتی را برای این گوشی حفظ خواهد کرد. از جمله سایر بخش‌هایی که قرار نیست تغییری داشته باشند می‌توان به سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و پوشش محافظ گوریلا گلس 5 اشاره کرد.

اگرچه ایوان بلس تاریخ رونمایی یا عرضه‌ی موتو اج 50 فیوژن را اعلام نکرده اما گفته می‌شود این گوشی در یک مدل 256 گیگابایتی در رنگ‌های صورتی، آبی (چرمی) و آبی فیروزه‌ای به بازار می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا