گیم

معرفی بازیهای ایرانی: رویال کوییز

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای؛ اساس این بازی بر پایه ی سوال و جواب است. این میزان قدرت ذهن شما و هم چنین میزان دانش و اطلاعات شما است که سنجیده خواهد شد. اگر سرعت و دقت عمل خوبی نیز دارید، بازی برای شما آسان تر هم خواهد شد. سوالات در سطح خوبی قرار دارند.

گیم پلی بازی:

ورود به این بازی نیازمند ثبت نام است و شما باید با وارد کردن شماره تلفن همراه‌تان در بازی عضو شوید. پس از آن وارد صفحه اصلی بازی می‌شوید.

در صفحه اصلی می‌توان نام و تصویر آواتار را تغییر داد، میزان دارایی‌ها و رتبه بندی‌ها را مشاهده و پاداش روزانه را دریافت کرد.

همچنین در این قسمت می‌توان به صورت یک نفره در مسابقات شرکت کرد و علاوه بر ثبت رکورد، با سوالات مسابقات دو نفره بیشتر آشنا شد.

با انتخاب بخش دو نفره، بازی جدی می‌شود چرا که در این قسمت پیروزی‌ها و شکست‌ها رقم می‌خورد.

دو نوع مسابقه در حال حاضر در این بخش فعال است که با پیروزی در هر یک می‌توانید تخم مرغ جایزه بگیرید و شانس خود را برای ارتقا سطح و تعداد کارت‌های‌تان امتحان کنید.

معرفی بازیهای ایرانی رویال کوییز.

مسابقه عادی:

با ورود به این قسمت باید 3 کارت  که مورد علاقه کاربر است انتخاب شود، این سه کارت سوالات درون مسابقه را تشکیل می‌دهند پس انتخاب درست می‌تواند برد را تا حدودی تضمین کند.

پس از انتخاب و پیدا شدن حریف، باید به صورت آنلاین و همزمان با رقیب به مسابقه پرداخت و با کسب امتیاز بیشتر در طی 6 سوال او را شکست داد.

فروشگاه

یکی دیگر از قسمت های قرار داده شده در این بازی، وجود یک فروشگاه برای خرید الماس ، خرید کارت، خرید آواتار و هم چنین مزایده هفتگی است که یک ویژگی مثبت تلقی می شود.شما می توانید با توجه به نیازتان ، بسته های افزاینده (که با استفاده از آنها می توانید امتیازات خود را تا چندین برابر بوست کنید) را از همین صفحه خریداری کنید.هم چنین در این فروشگاه یک گردونه ی شانس نیز قرار داده شده که با لمس آن کارت یا الماس به دست آورید یا اینکه گردونه پوچ به شما برسد و هیچ چیزی نصیبتان نشود. هم چنین به طور جداگانه می توانید بسته های الماس و کارت ها را خریداری کنید. اگر هم از آواتار خود در قسمت پروفایل خسته شده اید و حس می کنید باید تغییر بدهید می توانید با خرید هر بسته ی دلخواه از تعداد زیادی آواتار بهره مند شوید.

ویژگیهای بازی:
  • سوالات متنوع و چالش بر انگیز
  • رابط کاربری ساده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا