فناوری اطلاعات

کاهش قابل توجه قیمت ساعت هوشمند سری ۵ اپل

کاهش قابل توجه قیمت ساعت هوشمند سری ۵ اپل؛ اپل قیمت ساعت هوشمند سری ۵ خود را کاهش داده و علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۲۹۹ دلار آن را خریداری کنند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، فروشگاه والمارت ساعت ۴۰ میلیمتری مدل جی پی اس و سری ۵ اپل را با قاب آلومینیومی به قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌کند که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قیمت رسمی و ۳۹۹ دلاری این ساعت است.

این تخفیف تنها در مورد این مدل از ساعت‌های هوشمند اپل اعمال شده و بقیه ساعت‌های مشابه با همان قیمت‌های قبلی عرضه می‌شوند.

اپل قصد دارد در پاییز امسال مدل‌های جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کند و به نظر می‌رسد کاهش قیمت سری ۵ با هدف فروش حداکثری این ساعت‌های قدیمی قبل از عرضه مدل‌های تازه صورت می‌گیرد. در زمان عرضه ساعت‌های هوشمند سری ۵ اپل انتقادهای زیادی از این شرکت به عمل آمد دال بر اینکه ساعت‌های تازه تفاوت زیادی با ساعت‌های سری ۴ ندارند.

اپل وعده داده که به زودی سیستم عامل این ساعت‌های هوشمند را نیز به روز می‌کند و سیستم عامل واچ او اس ۷ را در دسترس علاقمندان قرار می‌دهد. یکی از مزیت‌های مهم این سیستم عامل کاهش مصرف باتری ساعت‌های اپل است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا