کامپیوتر

مانیتورهای گیمینگ MSI MPG Artymis معرفی شدند

امروز شرکت MSI دو مانیتور گیمینگ MPG Artymis 273CQR-QD و MPG Artymis 273CQRX-QD را با نرخ نوسازی بالا، طراحی خمیده و اندازه 27 اینچ معرفی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ مانیتورهای MPG Artymis  شرکت ام اس آی هر دو در اندازه‌ی 27 اینچ تولید شده‌اند و مجهز به پنل IPS خمیده 1000R با رزولوشن WQHD (2560 x 1440 پیکسل)، نسبت ابعاد 16:9 و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه هستند.

تفاوت اصلی این دو مانیتور در نرخ نوسازی تصویر آن‌هاست که یکی 165 هرتز و دیگری 240 هرتزی است. از این رو دو مانیتور MPG Artymis 273CQR-QD و MPG Artymis 273CQRX-QD محصولات ایده‌آلی برای گیمینگ و به خصوص اجرای بازی‌های شوتر اول شخص هستند. این مانیتورها برای اجرای بازی‌های eSports مانند CS: GO و DOTA 2 نیز بسیار عالی هستند.

مانیتورهای گیمینگ MSI MPG Artymis

مانیتورهای جدید MSI از استاندارد QD Premium Color پشتیبانی می‌کند که بالاترین استاندارد برای مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود. فناوری کوانتوم دات (QD) موجب زنده‌تر بودن رنگ‌های نمایشگر شده و دقت رنگ Delta E ≤ 2 را به ارمغان می‌آورد.

مانیتورهای گیمینگ MSI MPG Artymis

از نظر قابلیت‌های ارتباطی مانیتورهای MPG Artymis شرکت MSI نیز می‌توان به یک DisplayPort 1.2a، دو پورت HDMI 2.0b و یک پورت USB Type-C با استاندارد PD اشاره کرد. به گفته‌ی شرکت سازنده، مانیتورهای MPG Artymis 273CQR-QD و MPG Artymis 273CQRX-QD می‌توانند 128 درصد از فضای رنگ sRGB، 93 درصد از فضای رنگ Adobe RGB و 95 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش دهند

مانیتورهای گیمینگ MSI MPG Artymis

از دیگر قابلیت‌های مانیتورهای گیمینگ ام اس آی نیز می‌توان به گواهی HDR 400، فناوری AMD FreeSync Premium Pro و بیشینه روشنایی 530 نیتی آن‌ها اشاره کرد. متاسفانه در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی این مانیتورها مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا