فناوری اطلاعات

رشد 88 درصدی شرکت های ICT برای فعالیت در پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از رشد 88 درصدی شرکت های حوزه ICT برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و گفت شاهد استقبال چشمگیر شرکت های ICT برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پیام نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام درباره میزان حضور شرکت های ICT در این منطقه گفت: با استقبال چشمگیر شرکت ها در حوزه ICT ، در هشت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد 88 درصدی را شاهد هستیم .

وی ایجاد تحول دیجیتال را از رویکردهای حوزه ICT در منطقه عنوان کرد و افزود: برنامه توسعه فعالیت های حوزه ICT از مهمترین ماموریت های این منطقه است که با ایجاد بستر لازم و ارائه خدمات نوآورانه برپایه فناوری اطلاعات در تلاش برای محقق شدن این موضوع هستیم.

ثناگو تصریح کرد: احداث شهرک IT و  ICT یا همان کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد هاب صادرات و واردات حوزه ICT و توسعه و رونق سرمایه گذاری داخلی و خارجی از مهمترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام برای تبدیل شدن به نخستین منطقه ویژه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا