کامپیوتر

قدرتمندترین کامپیوتر All in One جهان معرفی شد

HP به تازگی از قدرتمندترین کامپیوتر All in One با نام HP 34 AIO رونمایی کرده که به پردازنده‌های نسل دوازدهمی Core i9 اینتل مجهز است. محصول جدید اچ پی از گرافیک RTX 3060 انویدیا و نمایشگر ۳۴ اینچ با وضوح 5K در کنار حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم و اس اس دی 4 ترابایتی بهره می‌برد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ کامپیوتر All-in-One اچ پی برای کاربران حرفه‌ای و خلاق که نیاز به قدرت سخت‌افزاری زیادی دارند طراحی شده و بر اساس ادعای این شرکت، قدرتمندترین کامپیوتر همه‌کاره‌ تجاری جهان محسوب می‌شود.

این دستگاه از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core i9 اینتل بهره می‌برد و خریداران می‌توانند آن را با گرافیک RTX 3060 انویدیا سفارش دهند. از دیگر ویژگی‌های مهم این کامپیوتر می‌توان به نمایشگر ۳۴ اینچی با وضوح 5K و نسبت تصویر ۲۱:۹ آن اشاره کرد.

این محصول از نمایشگر 34 اینچی IPS با رزولوشن 5K، نسبت تصویر 21:9 و حداکثر روشنایی 500 نیتی بهره‌مند است. همچنین 98 درصد از فضای رنگ DCI-P3 توسط نمایشگر این دستگاه پوشش داده می‌شود.

کامپیوتر All in One اج پی

اچ پی این محصول را با پیکربندی‌های مختلفی عرضه کرده که بهترین آنها به پردازنده Core-i9 12900 اینتل مجهز است. در کنار این پردازنده قدرتمند، شاهد به‌کارگیری پردازنده گرافیکی RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه GDDR6X هستیم. اچ پی در این دستگاه از 4 ترابایت SSD و 128 گیگابایت حافظه رم بهره برده است.

کامپیوتر همه‌کاره HP به درگاه‌های ورودی و خروجی مختلف از جمله دو درگاه Thunderbolt 4، چهار درگاه USB-A، پورت LAN، جک هدفون و پورت HDMI 2.1 مجهز شده است. همچنین اچ پی کامپیوتر 34 اینچی خود را به دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز کرده است.

کامپیوتر همه‌‌کاره‌ جدید اچ‌پی از استریم ویدیویی دوگانه پشتیبانی می‌کند و به‌عنوان مثال می‌توان هنگام پخش زنده به‌طور هم‌زمان از شخص و سندی که در زیر نمایشگر آن قرار داده است به‌عنوان ورودی‌های تصویری استفاده کرد.

 

جدیدترین All-in-One اچ پی قیمتی بالای 2000 دلار دارد. مدل مجهز به پردازنده Core-i5 12500 و گرافیک RTX 3050 با قیمتی در حدود 2119 دلار به بازار عرضه می‌شود و کانفیگ پرچم‌دار با بهای بیش از 3000 دلار راهی بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا