موبایل

سامسونگ Galaxy A51 و Galaxy A71 با دوربین چهارگانه و نمایشگر Infinity-O معرفی شدند

البرز فاوا نیوز؛ امروز بود که سامسونگ از دو عضو خانواده ی Galaxy A 2020 یعنی Galaxy A51 و Galaxy A71 به صورت رسمی پرده برداری کرد.

Galaxy A51

ابتدا می رویم سراغ عضو کوچک تر معرفی شده ی امروز، سامسونگ این اسمارت فون را به یک چیپست Exynos 9611 مجهز کرده می باشد که در حداکثر حالت پیکر بندی شاهد 8 گیگ حافظه ی اجرایی و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقاء هستیم.
Galaxy A51 از یک نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-O Super AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز شده می باشد که دارای یک سوراخ در بالا وسط برای جایگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد.

همانطور که قبل تر عکس هایی از فریم میانی این دستگاه بدستمان رسیده سامسونگ در این دستگاه از چیدمان L شکل برای سنسور های دوربین در پشت استفاده کرده است اما این چیدمان درون یک ماژوال مربعی شکل واقع شده می باشد.
سنسور های تشکیل دهنده شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای، دو سنسور 5 مگاپیکسلی یک به عنوان حسگر عمق و دیگری با قابلیت ثبت تصاویر ماکرو می باشد.

سامسونگ گلکسی ای 51 همراه با باتری 4000 میلی آمپری و با فست شارژ 15 واتی با قیمت پایه ی 350 دلاری از تاریخ 27 دسامبر به در بازار های جهانی به فروش خواهد رسید.

Galaxy A71

در برادر بزرگ تر هم از مشخصاتی چون چیپست Snapdragon 730 همراه با همان پیکربندی A51 و همان چینش دوربین اصلی به غیر از سنسور اصلی که در این اسمارت فون از یک 64 مگاپیکسلی، استفاده شده است.
تنها تفاوت این اسمارت فون با Galaxy A51 استفاده از نمایشگر بزرگ تر 6.7 اینچی ولی با همان جایگاه و کیفیت سنسور سلفی و همچنین یک باتری 4500 میلی آمپری در کنار یک فست 25 واتی می باشد.

هر دوی این اسمارت فون ها همراه با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا