موبایل

موتورولا، موتو وان ۵G ارزان قیمت را رونمایی میکند

موتورلا قصد دارد از یک موبایل ارزان ۵G با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار رونمایی کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، موتورلا در سال جاری میلادی چند موبایل ۵G رونمایی کرده است. اکنون نیز قصد دارد یک دستگاه ارزان قیمت جدید با فناوری نسل پنجم ارتباطات به نام «موتو وان ۵G» را رونمایی کند.

این موبایل مجهز به یک تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵ و ۴ گیگابایت RAM خواهد بود. علاوه بر فناوری ۵G در این دستگاه ۲ ویژگی قابل توجه دیگر نیز وجود دارد. نخستین مورد آن نمایشگر ۶.۷ اینچی ال سی دی با رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

دومین ویژگی قابل توجه باتری ۵ هزار میلی آمپری است که شارژ آن دوام خوبی دارد. البته با توجه به رفرش ریت نمایشگر و اتصال به ۵G احتمالا شارژ باتری را زودتر از حالت نرمال تخلیه می کند.

هنوز مشخص نیست موتورلا برای این دستگاه شارژ ۱۵ یا ۲۰ وات ارائه می کند. اما در کنار آنچه گفته شد به نظر می رسد دوربین های «موتو وان ۵G» مانند موبایل های دیگر میان رده باشد. پشت این موبایل ۴ دوربین ۴۸،۸،۵و۲ مگاپیکسلی وجود دارد. جلوی آن نیز دو دوربین ۱۶و ۸ مگاپیکسلی نصب شده است.

موتورولا، موتو وان ۵G ارزان قیمت را رونمایی میکند

همچنین موتورلا اعلام کرده این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۰ ساخته می شود. از سوی دیگر جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت دستگاه مشخص نیست و شرکت سازنده فقط اعلام کرده بهای «موتو وان ۵G» کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا