موبایل

سامسونگ بیش از همه برندهای دیگر گوشی های تاشو فروخته است

گوشی‌های هوشمند تاشو به دلیل طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های نوآورانه‌شان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. این گوشی ها با قابلیت تا شدن از وسط، اندازه صفحه نمایش بزرگ تری را در اختیار کاربران قرار می دهند که در صورت عدم استفاده به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ علاوه بر این، تلفن‌های تاشو درجه‌ای از تطبیق‌پذیری را ارائه می‌کنند که گوشی‌های هوشمند سنتی از آن برخوردار نیستند و به کاربران اجازه می‌دهند از آنها به روش‌های مختلف استفاده کنند. همانطور که شرکت‌های بیشتری مدل‌های تلفن تاشو را عرضه می‌کنند و طراحی خود را بهبود می‌بخشند، این احتمال وجود دارد که در سال‌های آینده محبوب‌تر شوند.

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که سامسونگ تسلط زیادی بر بازار گوشی های تاشو دارد، زیرا فروش گوشی های هوشمند تاشو آن بیشتر از مجموع گوشی های تاشوی همه برندهای دیگر بوده است.

بر اساس گزارش استیون کایرنان و یونگ ساب اریک شین، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2022 مجموعاً 14.2 میلیون فروش را به ثبت رساند. سامسونگ با فروش کمتر از 12 میلیون دستگاه تاشو، پیشرو آشکار شد. سایر بازیگران بازار مانند هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی و آنر هر کدام کمتر از 1 میلیون دستگاه تاشو در مدت مشابه به فروش رساندند. با این حال، علیرغم کاهش محموله ها در سه ماهه چهارم 2022، به نظر می رسد که بازار تاشو در وضعیت نسبتاً سالمی قرار دارد، به خصوص با توجه به چالش هایی که صنعت گوشی های هوشمند به طور کلی در سال 2022 با آن مواجه است.

با نگاهی به آینده، برآوردها حاکی از آن است که محموله های گوشی های هوشمند تاشو در سال 2023 دو برابر خواهد شد و به رقم قابل توجه 30 میلیون خواهد رسید. سامسونگ هدف ارسال 15 میلیون دستگاه را برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در مجموع تعیین کرده است. دو دستگاه فوق‌الذکر با نمایشگرهای با نرخ تازه‌سازی بالا، SOCهای Snapdragon 8+ Gen و واحدهای دوربین شگفت‌انگیز. سامسونگ با عرضه گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در اواخر سال جاری به دنبال این است که کنترل خود را در بازار تلفن های هوشمند تاشو بیشتر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا