فناوری اطلاعات

پیکس آرت رابهتربشناسید

البرز فاوانیوز؛برنامه PicsArt (پیکس آرت) برای افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن کاربردی به شمار می‌رود، چرا که تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از قابلیت های برنامه پیکس آرت (PicsArt) مربوط به ساخت عکس کلاژ می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی توسط این برنامه، تصاویر دلخواه خود در کنار یکدیگر قرار دهد.

فناوری برتر دیجیتال؛ به منظور ساخت عکس کلاژ آیکون به شکل به علاوه در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده، سپس گزینه Collage را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب تصاویر دلخواه خود قادر به ساخت عکس کلاژ خواهید بود.

برنامه PicsArt (پیکس آرت) ابزارهای ویرایشی متنوعی نظیر برش، چرخاندن و اضافه کردن متن به تصویر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به ابزارهای ویرایشی برنامه Pics Art (پیکس آرت) آیکون به شکل به علاوه را لمس کرده و گزینه Edit را انتخاب نمایید. سپس از شما خواسته می‌شود تا عکس مورد نظر خود را جهت ویرایش انتخاب کنید.

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Tools به ابزارهای ویرایشی نظیر برش، تغییر سایز و یا چرخش تصویر دسترسی داشته باشند.

برنامه PicsArt (پیکس آرت) شامل مجموعه متنوعی از فیلترها می‌شود که در بخش Effects قابل دسترسی هستند و می‌توانید افکت دلخواه خود را به راحتی به تصویر اعمال کنید.

اپلیکیشن Pics Art (پیکس آرت) از افکت هایی همانند برنامه پریزما (Prisma) هم بهره می‌برد که از تکنولوژی هوش مصنوعی در آن‌ها استفاده شده است. به منظور دسترسی و اعمال این نوع افکت ها به تصویر خود تنها کافیست تا به Magic مراجعه کنید.

کاربران برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توانند با مراجعه به بخش Stickers به استیکرهای این برنامه دسترسی داشته باشند و استیکر مورد نظر خود را به تصویر بیفزایند.

اضافه نمودن متن به تصویر جزو دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند از بین 100 فونت مختلف ارائه شده، فونت دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به اضافه کردن متن به تصویر اقدام نمایند .

در نهایت پس از ویرایش عکس با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید تصویر را در گالری ذخیره کرده و یا آن را از طریق سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری

برنامه PicsArt (پیکس آرت) امکان کشیدن نقاشی را هم در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با مراجعه به بخش Draw نسبت به کشیدن نقاشی بر روی صفحه سفید اقدام نمایند و یا بر روی تصویر مورد نظر خود طراحی کنند.

از دیگر قابلیت های برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توان به امکان ثبت تصویر اشاره کرد. علاوه بر آن، امکان ساخت استیکر از تصاویر ثبت شده هم در اختیار کاربر قرار داده شده است. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش Sticker مراجعه نمایید و نسبت به ثبت عکس اقدام کنید. از سوی دیگر با لمس آیکون fx در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید به لیستی از افکت های موجود در برنامه پیکس آرت (Pics Art) دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا