موبایل

بررسی سامسونگ گلکسی A53

سامسونگ، گلکسی A53 را چند هفته قبل معرفی کرد و امروز با فروش گوشی موفق به دریافت یک واحد برای بررسی شدیم. این گوشی ویژگی های زیادی از پیشینیان خود دارد ولی ارتقا هم یافته است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ این شرکت تصمیم به نگه داشتن نگاه کلی از دست انداز دوربین برای راه اندازی چهار دوربین کرده و تلفن های امسال نیز رنگ های دوست داشتنی دارند. بسته به روشنایی نارنجی یا طلایی به نظر می رسد.

متاسفانه، گلکسی A53 آداپتوری در جعبه گوشی در اکثر کشورها وجود ندارد (بسیار شبیه به گلکسی ارزان تر A13) . فقط یک سنجاق سیم کارت و یک کابل تبدیل USB-C به USB-C وجود دارد.

وزن این گوشی ۱۸۹ گرم است و همان پنل ۶٫۵” سوپر AMOLED گلکسی A52s را دارد. که با توجه به اینکه نمایش پر جنب و جوش و روشنی است چیز خوبی است.

دو تغییر قابل توجهی در گلکسی A53 وجود دارد – اولین تراشه Exynos 1280. سامسونگ به طور رسمی آخرین چیپست میان برد خود را رونمایی نکرده است، اما ما اکنون می دانیم پردازنده آن دارای چهار هسته عملکرد Cortex-A78 است که 2.4 گیگاهرتز در ساعت و چهار واحد کارایی قشر-A55 ساعت در 2.0گیگاهرتز ساعت شده اند.

بهبود قابل توجه دیگر سامسونگ باتری 5،000 میلی ساعت است. این باتری تا 25 وات هم شارژ می کند که برای گوشی های سامسونگ در حال حاضر بهترین است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا