تکنولوژی

زمان رونمایی کوالکام از پرچمدار بعدی خود

انتظار می رود که پرچمدار بعدی کوالکام اسنپدراگون 875 باشد.امروز این شرکت از یک رونمایی در تاریخ یک دسامبر خبر داد که احتمالا شاهد رونمایی از پردازنده جدید باشیم.معمولا این رویداد هر سال در هاوایی اتفاق می افتد اما امسال اینطور نیست.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از اندروید آتوریتی؛ با نزدیک شدن به شروع سال جدید همه در انتظار رونمایی از پردازنده جدید که گل سرسبد این شرکت معرفی شده است،می باشند.اگر چه اشاره خاصی به پردازنده875 نشده است اما با توجه به سال های قبل ما مطمئن هستیم این برنامه برای معرفی این پردازنده می باشد.همچنین در ایمیل مربوط به دعوت به این رویداد از عملکرد درجه یک تلفن های همراه صحبت شده است که این احتمال را تایید میکند.

Qualcomm Snapdragon 875 احتمالاً سریعترین ، قدرتمندترین و کم مصرف ترین پردازنده 5G این شرکت خواهد بود که برای اولین بار در گوشی های galaxy30 شرکت سامسونگ که در فوریه 2021 به بازار خواهد آمد ، استفاده شود.

زمان رونمایی کوالکام از پرچمدار بعدی خود پردازنده اسنپدراگون 875

شایعاتی وجود دارد که SD875 دارای نسخه های “lite” متعددی برای مقابله با افزایش هزینه های گوشی های هوشمند داشته باشد که ممکن است این شرکت در رونمایی های بعدی این موضوع را تایید کند.

سالهای گذشته این رویداد برای روزنامه نگاران و افراد علاقه مند به فناوری یک جشن در سواحل گرمسیری به حساب می آمد اما با توجه به اینکه این رویداد امسال حضوری اتفاق نخواهد افتاد،GIF آن دارای تصاویر ساحل است.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا