موبایل

سامسونگ گلکسی S30 احتمالا بدون دوربین سلفی داخل صفحه نمایشگر می باشد

گفته می شود سامسونگ تصمیم به عدم ارائه دوربین سلفی در صفحه نمایش در سری Galaxy S30 گرفته است. Galaxy Z Fold 3 اولین گوشی سامسونگ با این فناوری جایگزین است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از اندروید آتوریتی؛  قبلاً شاهد معرفی اولین تلفن های همراه با دوربین سلفی در نمایشگر امسال بوده ایم که ZTE Axon 20 شارژ آن را بر عهده دارد؛ این فناوری امکان نمایش مناسب تمام صفحه را فراهم می کند ، زیرا دوربین در زیر صفحه مخفی شده است. اکنون ، فروشگاه کره ای The Elec گزارش داده است که سامسونگ تصمیم به عدم ارائه دوربین سلفی در صفحه نمایش در سری Galaxy S30 (معروف به خانواده Galaxy S21) گرفته است.

این نشریه گزارش می دهد که سامسونگ با تولید کم این محصول به مشکل خورده است. طبق گزارشات ، گوشی های Galaxy S30 در عوض از دوربین های سلفی با برش حفره ای که در مرکز قرار می دهند ، همانطور که در سری Galaxy S20 ، Galaxy Note 20 و خانواده Galaxy Note 10 مشاهده کردیم ؛بهره می برد.که البته برای عرضه این محصول زمان زیادی برای انتظار پیش رو نخواهد بود.

Elec گزارش داده که Galaxy Z Fold 3 که برنامه ریزی شده برای نیمه دوم سال 2021 عرضه شود ؛ اولین گوشی سامسونگ است که به این فناوری مجهز شده است.

سامسونگ و ZTE تنها تولیدکنندگانی نیستند که در سال 2021 دوربین سلفی در صفحه نمایش ارائه می دهند ، زیرا شیائومی پیش از این قصد خود را برای تولید انبوه تلفن های سال آینده با این فناوری را تأیید کرده است. با این حال ، اگر سامسونگ بتواند یک دوربین سلفی در صفحه نمایش را روی یک تلفن تاشو ارائه دهد ، ممکن است حق رجزخوانی اساسی داشته باشد!

 

مترجم: آزاده برغمدی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا