موبایل

ریلمی C55 با پردازنده Helio G88 SoC معرفی شد

پس از چند تیزر و لو رفتن، بالاخره ریلمی C55 اولین خود را انجام داد. این دستگاه اوایل امروز در اندونزی عرضه شد و انتظار می رود به زودی به سایر بازارهای جهانی نیز بیاید. بیایید نگاهی به طراحی، ویژگی ها و قیمت آن بیندازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در مورد طراحی، ریلمی C55 با تغییراتی شبیه به ریلمی 10 4G به نظر می رسد. اول، دو جزیره دوربین مجزا از نظر اندازه کمی بزرگتر هستند و در قسمت جلویی یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین جلو وجود دارد. این دستگاه دارای لبه های مسطح از فلز است و دکمه پاور دارای اسکنر اثر انگشت است.

ویژگی ها و مشخصات ریلمی C55

پایین دستگاه دارای یک پورت USB Type-C، یک مشبک بلندگو و یک جک 3.5 میلی متری صدا است. صفحه نمایش 6.52 اینچی و پنل IPS LCD با وضوح Full HD+، حداکثر روشنایی 680 نیت و نرخ تجدید 90 هرتز است. به طور کلی، حاشیه ها نسبت به محدوده قیمت بسیار نازک هستند.

در زیر بدنه، این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G88 و 6 گیگابایت رم LPDDR4X است که عملکرد روان و کارآمد را تضمین می کند. این چیپست با حداکثر 256 گیگابایت حافظه emmc 5.1 و 6 گیگابایت رم LPDDR4X جفت شده است. این گوشی هوشمند همچنین یک اسلات کارت micro-SD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

ریلمی C55 همچنین دارای یک دوربین دوگانه پشتی چشمگیر با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی های خیره کننده و برقراری تماس های ویدیویی شفاف وجود دارد. این گوشی هوشمند که بر روی ریلمی UI 4.0 مبتنی بر آخرین اندروید 13 اجرا می شود، نوید ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه را می دهد. ریلمی مینی کپسول را نیز همراه این دستگاه قرار داده است. این اساساً گسترش نوار اعلان است و کاملاً شبیه جزیره پویا اپل است.

ریلمی C55 با پردازنده Helio G88 SoC معرفی شد

تامین انرژی ریلمی C55 یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC است که ساعت های طولانی استفاده بی وقفه را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به درگاه اختصاصی کارت micro-SD، جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت USB 2.0 Type-C برای شارژ اشاره کرد.

ریلمی C55 با ضخامت تنها 7.89 میلی متر، براق و جمع و جور است و حمل آن را آسان می کند. در دو رنگ – Rainy Night و Sun Shower موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا