موبایل

آیفون 15 پرو حاشیه های نازکی در اطراف نمایشگر خواهد داشت

اپل هنوز چند ماه تا عرضه نسل بعدی آیفون های خود فاصله دارد. با این حال، قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک فاش جدید، پنل شیشه ای جلویی آیفون 15 پرو آینده را فاش کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ یک جفت ویدیوی جدید در پلتفرم رسانه های اجتماعی محبوب چینی مانند Bilibili و Douyin به اشتراک گذاشته می شود. این دستگاه ها پنل های شیشه ای جلویی را برای مدل های آیفون 15 پرو به نمایش می گذارند. شایعه قبلی به مدل آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اشاره کرده بود که حاشیه های نازک تری در اطراف نمایشگر نسبت به مدل های قبلی خود دارد. و اکنون، این ویدیوهای فاش شده نیز تغییر طراحی مشابهی را به نمایش می گذارند.

از سوی دیگر، به نظر می رسد که قاب های پایه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس جدید هیچ تغییری را مشاهده نخواهند کرد. اگرچه، انتظار می‌رود که حاشیه‌های هر چهار مدل در اطراف لبه‌ها کمی خمیده شوند، که بیشتر یادآور سری آیفون‌های قدیمی‌تر 11 است. علاوه بر این، ویدیوها نشان می‌دهند که ویژگی Dynamic Island اکنون در هر چهار مدل و نه فقط مدل‌های پیشرفته‌تر Pro در این سری گنجانده خواهد شد.

طبق گفته ShrimpApplePro، پنل‌های شیشه‌ای جلویی در ویدیوهای فاش شده، قطعات واقعی آیفون 15 هستند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که حاشیه‌های نازک‌تری در اطراف نمایشگر ببینیم، که می‌تواند از نظر نمایشگر شبیه‌تر به اپل واچ سری ۷ و واچ سری ۸ باشد. سایر تغییرات قابل توجه در مدل های آیفون 15 پرو شامل دکمه های حالت جامد و قاب تیتانیومی جدید روی فولاد ضد زنگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا