فناوری اطلاعات

واتساپ نمایش دو وجهی در تبلت‌های اندرویدی را آزمایش می کند

ظاهراً واتساپ آزمایش یک ویژگی کاملاً جدید را برای تبلت هایی که بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شوند آغاز کرده است. آخرین نسخه بتا این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدید دو وجهی Split View است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ طبق گزارش جدید WaBetaInfo، پلتفرم پیام‌رسان محبوب به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه بتا اندروید منتشر کرده است که در حال حاضر در فروشگاه Google Play در دسترس است. بنابراین این ویژگی اکنون به برنامه بتا تبدیل شده است. نسخه مورد نظر اندروید واتساپ نسخه 2.22.21.6 است. این ساختنی از برنامه چت در سپتامبر 2022 منتشر شد و با تبلت‌ها سازگار بود اما برای این دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بهینه‌سازی نشده بود.

این ویژگی جدید اساساً خبر مهمی برای کاربران تبلت خواهد بود زیرا به دنبال بهینه سازی رابط کاربری کاملاً برای این دستگاه های بزرگتر است. به لطف این ویژگی، کاربران اساساً می توانند دو بخش مختلف برنامه را به طور همزمان در کنار یکدیگر مشاهده و استفاده کنند. به عبارت دیگر، می توان از کل صفحه نمایش تبلت های اندرویدی خود به طور کامل استفاده کرد. عملکردی را اضافه می کند و در عین حال تجربه کلی را نیز بهینه می کند.

پیش از این، کاربران مجبور بودند یک چت در نسخه تبلت واتس اپ باز کنند که تمام صفحه را اشغال می کرد و برای دیدن سایر چت ها باید بازگشت را فشار می داد. اما اکنون، طراحی مجدد رابط کاربری به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه به چت‌های دیگر سوئیچ کنند، زیرا لیست چت را می‌توان در طرف دیگر یافت. متأسفانه، هنوز مشخص نیست که این ویژگی در نهایت چه زمانی برای ساخت پایدار عرضه خواهد شد. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در اطراف بمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا