موبایل

رونمایی موتورولا از موتو G14 با نمایشگر جذاب

موتورولا اوایل ۲۰۲۳ از گوشی موتو G13 رونمایی کرد که از نمایشگر HD+ بهره می‌برد ولی مدل‌های G23 و G53 با نمایشگر ۱۰۸۰p عرضه شدند. اما اگر به دنبال استفاده از نمایشگر FHD+ بودید باید گوشی G73 را خریداری می‌کردید. حالا موتورولا در هند از گوشی موتو G14 رونمایی کرده که از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+ بهره می‌برد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اندازه‌ی این نمایشگر به ۶.۵ اینچ می‌رسد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. البته رفرش‌ریت این گوشی ۶۰ هرتز است و برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی از نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده می‌کرد. ولی با توجه به افزایش قابل توجه رزولوشن، این کاهش رفرش‌ریت منطقی است.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست Unisoc T616 است که از فناوری ساخت ۱۲ نانومتری بهره می‌برد. پردازنده‌ی استفاده شده در این چیپست نسبت به G85 موجود در نسل قبلی تفاوت زیادی ندارد اما از نظر پردازنده گرافیکی عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. انرژی موتو G14 از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. البته همراه با این گوشی، یک شارژر ۲۰ وات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

رونمایی موتورولا از موتو G14 با نمایشگر جذاب

در این گوشی، جک هدفون هم قرار گرفته و بنابراین به راحتی قادر به بهره‌گیری از هدفون‌های سیمی هستید. در ضمن نباید اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم. در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت، امکان قرارگیری یک کارت حافظه microSD هم وجود دارد. برای خرید این گوشی بین ظرفیت‌های مختلف رم و حافظه داخلی نمی‌توانید دست به انتخاب بزنید و فقط یک مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

رونمایی موتورولا از موتو G14 با نمایشگر جذاب

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و کنار آن سنسور تشخیص عمق تعبیه شده است. به منظور ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کنید. هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی قادر به ضبط فیلم‌های ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هستند. این گوشی با قیمت ۱۲۰ دلار راهی بازار هند می‌شود و هنوز در مورد تاریخ عرضه در بازار جهانی، چیزی اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا