موبایل

رونمایی ایسوس از Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro

ایسوس در اوایل امروز ازدو گوشی  Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro رونمایی کرد.

دو Zenfone جدید تقریبا منحصر به فرد اند ولی در واقع کاملا شبیه به یکدیگر هستند. با این حال ، تنها تفاوت این دو گوشی کم بودن حافظه Zenfone 7، نسبت به Zenfone 7 Pro می باشد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام  آرنا؛ به طور خلاصه ، Zenfone 7 Pro دارای نسخه Snapdragon 865 plus است و تثبیت کننده تصویر در دوربین های اصلی و تله فوتو(واید) آن اعمال شده است. مدل پایه از نسخهS865 بهره می برد و هیچ لرزشگیر دوربینی در آن وجود ندارد.

ایسوس برای این دو گوشی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی استفاده کرده است. این سنسور قادر به ضبط ویدیوهای ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است.

این گوشی ها فاقد دوربین سلفی اختصاصی هستند زیرا به لطف داشتن ماژول دوربین چرخان، کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانند از این سه دوربین همه‌فن‌حریف بهره ببرند.

رونمایی ایسوس از Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro

عمر مفید دوربین چرخان گوشی‌های ایسوس Zenfone 7 حتی اگر هر روز ۱۰۰ بار حرکت کند، به ۵ سال می‌رسد که بسیار عالی محسوب می‌شود. همچنین در زمانی که دوربین باز می‌شود، قادر به تحمل وزن ۳۵ کیلوگرمی است و این یعنی کاربران نگرانی بابت شکستن آن نخواهند داشت.

طبیعتا، Pro رنج قیمت بیشتری دارد؛ 28000 NTD (800یورو / 950 دلار)در مقایسه با22000 NTD مدل وانیلی (635 یورو / 750 دلار). توجه داشته باشید که مدلPro دو گیگا بایت رم اضافی دارد که البته قیمت گذاری جهانی هفته آینده رونمایی می شود.

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا