فناوری اطلاعات

وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد

وزارت ارتباطات بنابه اعلام سازمان پدافند غیرعامل به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در همایش ملی پدافند غیر عامل با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در لوح تقدیری که با امضای سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیم رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات شد، با اشاره به گذشت بیست سال از فعالیت سازمان پدافند غیرعامل کشور، آمده است که بنابه بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مرکز حراست و مسوول پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات به عنوان یکی از برگزیدگان فعال حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد.

در پی آن، رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات در یادداشتی ضمن ابراز خوشحالی و تبریک برای کسب موفقیت های پی در پی این وزارتخانه و توابع در حوزه های مختلف نوشت: از حمایت های مستمر برادر ارجمند و عزیز جناب آقای دکتر زارع پور و زحمات و مجاهدت های معاونین محترم وزیر و روسا و پرسنل سازمان ها و شرکت های تابعه برای کسب این موفقیت صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: همچنین از اقدامات و تلاش های ارزنده دبیران محترم پدافند غیرعامل توابع و استانها و همکاران خوبم در ستاد پدافند غیرعامل وزارتخانه، تشکر می کنم.

ضمنا در ادامه این همایش از تلاش ها و اقدامات ویژه شرکت ارتباطات زیرساخت نیز به شکل جداگانه تقدیر  شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا