گیمویدئو

تریلر جدید گرن توریسمو ۷

بازی گرن توریسمو ۷ در کمتر از چند ماه دیگر عرضه می‌شود و سونی به همراه استودیوی پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) به طور مداوم جزئیات جدیدی را در مورد این بازی مسابقه‌ای منتشر می‌کنند. حال به تازگی تریلری جدید منتشر شده که به قابلیت‌های پلی‌استیشن ۵ برای افزایش حس واقع‌گرایانه‌ی بازی می‌پردازد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ کازونوری یاماچی به عنوان کارگردان بازی، ما را در این تریلر جدید که انواع ماشین‌ها را به همراه بخش‌هایی از گیم‌پلی و بخش‌های سینماتیک روی کنسول پلی‌استیشن ۵ نشان می‌دهد، راهنمایی می‌کند. یامائوچی می‌گوید که گرن توریسمو ۷ به لطف سخت‌افزار نسل جدید سونی، تغییرات جدیدی را در این سری ایجاد خواهد کرد. او در این باره توضیح داد:

قدرت سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۵ برای اولین بار چیزی را به ما می‌دهد که در طول سری گرن توریسمو برای آن تلاش کرده‌ایم. من شخصا احساس می‌کنم که بالاخره به سطحی از واقع‌گرایی دست یافته‌ایم که ملموس‌تر از همیشه است.

ظاهرا ویژگی ماشه‌های تطبیق‌پذیر و بازخورد لمسی کنترلر دوال سنسی کمک زیادی به شما می‌کند که در حین تجربه‌ی گرن توریسمو ۷ احساس کنید که واقعا در پیست مسابقه هستید. به طور خاص، ماشه‌های تطبیق‌پذیر با هماهنگی با سیستم ترمز خودرو، تجربه‌ی واقعی‌گرایانه‌تری از ترمز گرفتن را به شما منتقل خواهند کرد.

از طرفی پشتیبانی از رزولوشن ۴K، فناوری ری تریسینگ و HDR پلی‌استیشن ۵، فاکتورهای کلیدی برای بخش بصری بازی هستند که منجر به بهبود سایه‌ها‌، بازتاب‌های نور و ارائه‌ی تصاویری واقع‌گرایانه و شفاف می‌شوند. یامائوچی در این مورد گفت:

طبق جدیدترین گزارش‌ها، بازی دارای بیش از ۹۰ پیست با آب و هوا و مناظر واقعی خواهد بود. تعدادی از این پیست‌ها از دنیای واقعی الهام گرفته شده و بعضی از آن‌ها نیز کاملا ساختگی هستند. همچنین به بیش از ۴۲۰ مدل خودرو از ۶۰ برند اشاره شده که هرکدام از بالاترین کیفیت برخوردار خواهند بود و بیش از ۳۰۰ مورد از آن‌ها خودروهایی هستند که از سال ۲۰۱۱ تاکنون عرضه شده‌اند. طبق گفته‌ها بازی از سیستم شخصی‌سازی بهبودیافته‌ای نیز بهره‌مند خواهد بود. گفتنی است که در حالت Photo Mode، بیش از ۲۵۰۰ مکان در ۴۰ کشور مختلف وجود خواهد داشت تا از وسایل نقلیه‌ی خود در آن عکس بگیرید. قابلیت ری تریسینگ نیز در بخش فتومود اعمال شده است.

بازی گرن توریسمو ۷ در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به صورت انحصاری روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد. طبیعتا نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ از ویژگی‌های ذکر شده در تریلر جدید بهره نخواهد برد، اما امیدواریم که همچنان بسیار سرگرم‌کننده و زیبا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا