فناوری اطلاعات

رفع مسدودی وریپورت واتساپ

ممکن است وارد برنامه واتس اپ شوید و با پیام Temporarily Banned مواجه شوید. این مشکل ممکن است برای خیلی‌ها پیش بیاید و دسترسی کاربر را به چت هایش محدود کند.

فناوری برتر دیجیتال؛ قبلا در انزل وب در مورد اختلال در دسترسی به اینترنت و اتصال به واتس اپ صحبت کرده بودیم. امروز روش‌های برای حل مشکل مسدود شدن و پیغام خطای Temporarily Banned واتس اپ ارائه می‌کنیم.

رفع مسدودیت حساب واتس اپ

ابتدا لازم است بدانید ریپورت در واتساپ چیست و مسدودی واتس اپ شما از چه نوعی است. دو نوع ریپورت در واتس اپ وجود دارد:

Temporary  یا موقت: نوعی اخطار ریپورت در واتس اپ که در بیشتر موارد آن‌ها خودشان پس از گذشت چند روز، حساب را باز می‌کنند.

Permanent یا دائمی: شما “قوانین” آن‌ها را نقض کرده اید، دراین مواقع روند رفع ریپورت در واتس اپ سخت تر است.

بنابراین، اول از همه، بیایید به همین ترتیب عمل کنیم و دریابیم که علت مسدود شدن واتس اپ چیست؟ تا چه مدت و چگونه می توان از بروز مشکل در آینده جلوگیری کرد. پس از اتمام این کار، در واقع می‌توانیم ببینیم که چگونه خود را از بلاک واتس اپ در بیاوریم

توجه کنید که روند رفع ریپورت در واتس اپ همیشه کارآمد نیست (به خصوص در موارد ریپورت دائمی) ، زیرا تیم واتس اپ ممکن است احساس کند که دلایل کافی برای مسدود شدن حساب واتس اپ شما دارند. قبل از شروع آموزش ترفند رفع بلاک در واتس اپ خوب است اطلاعاتی در مورد دو نوع ریپورت در واتس اپ داشته باشید.

Temporary Lock: که با ارور Your temporarily banned from whatsapp نمایش داده میشود می تواند به مدت یک یا چند روز دوام داشته باشد و توسط یک تایمر در صفحه اصلی برنامه مشخص شده باشد. علت مسدود شدن موقت واتس اپ به این صورت است اگر از برنامه‌های غیررسمی برای دسترسی به واتس اپ استفاده می کنید مانند WhatsApp GB و یا اگر پیام های زیادی را به افراد “ناشناخته” (که شماره شما را  ندارند) فرستاده اید، می توانید ریپورت موقت حساب خود را تجربه کنید.

همچنین اگر گروه‌هایی با تعداد زیادی از کاربران ایجاد کردید که جزو مخاطبین شما نیستند و یا اگر در مدت زمان نسبتاً کوتاهی توسط تعداد قابل توجهی از افراد بلاک شده باشید و یا پیام را برای بسیاری از افراد (حتی بدون اینکه بصورت یکجا ارسال کرده باشید) ارسال می‌کنید باز هم دچار بن شدن موقت در واتس اپ می‌شوید.

Permanent Locking: این نوع مسدود شدن در واتس اپ برای همیشه باقی می‌ماند. مگر اینکه بتوانید اثبات کنید که این مسئله در نتیجه خطایی از طرف تیم واتس اپ است.

ممکن است در صورت استفاده از واتس اپ برای ارسال تبلیغات، ارسال اسپم، ارسال محتوای غیرقانونی (تصاویر ، فیلم ها و مطالب دیگری که محتوای جنسی، توهین آمیز، مضر، خشن و یا تشویق نفرت نسبت به شخص یا چیزی خاص داشته باشد) ممکن است برای همیشه قفل شوید. بیایید بررسی کنیم که برای رفع مسدودیت حساب واتس اپ باید چه کاری انجام دهیم

رفع مشکل ریپورت موقت در واتس اپ

همانطور که قبلاً مشاهده کردیم ، علل بن شدن موقت در واتس اپ می تواند بیشمار باشد. اگر پیام های زیادی را برای افراد ناشناس ارسال کرده اید یا در مدت زمان کوتاهی توسط تعداد زیادی از کاربران مسدود شده اید، لازم نیست به هیچ وجه کاری انجام دهید مگر اینکه صبر کنید تا شمارش معکوس به صفر برسد.

وقتی شمارش معکوس تمام شد ، باید دوباره به همه مکالمات خود دسترسی پیدا کنید و برای جلوگیری از ممنوعیت مجدد، از ارسال پیام به افرادی که شماره تلفن شما را در دفترچه آدرس خود ندارند خودداری کنید.

اگر، شما از برنامه‌های غیر رسمی واتس اپ استفاده کرده اید که توسط واتس اپ پشتیبانی نمی شوند، فورا آنها را از تلفن خود حذف، صبر کنید تا قفل تمام شود و برنامه رسمی Android و iPhone را مجدداً نصب کنید. اما بهتر است ابتدا از چت‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. باسلام
    مچکرم بابت توصیحاتتون
    من پیام تبلیعاتی زیادی ارسال کردم و مسدود شدم
    هیچ تایمری هم برام نیومده
    الانم۴روز گدشته
    فقط برام نوشته از استفاده از واتساپ منع شدی
    دیگه حسابم برنمیگرده؟
    چکار کنم

  2. باسلام
    مچکرم بابت توصیحاتتون
    من پیام تبلیعاتی زیادی ارسال کردم و مسدود شدم
    هیچ تایمری هم برام نیومده
    الانم۴روز گدشته
    فقط برام نوشته از استفاده از واتساپ منع شدی
    دیگه حسابم برنمیگرده؟
    چکار کنم «وسبرگ»

  3. من به اشتباه یه پیام اومدرو گوشیم دستم رفت رو تایید بعد از اون واتساپ مسدودم کرده و تاییمرهم رو گوشیم نیومده

  4. سلام الان یک ماهه که واتساپ من مسدود شده ایمیل هم زدم جوابی نداد لطفا پیگیری کنید با تشکر

  5. سلام وقت بخیر
    من شغلم مشاور املاک هست
    به تمامی‌ مشتری ها ک مالکین پیام ارسال کردم که آپارتمان های فروشی رو من بعد در استوری‌ واتساپ رصد کنید
    پیام های زیادی ارسال کردم که حسابم مسدود شد کلی هم هزینه کردم
    چیکار باید کنم؟ کمکم کنید

  6. سلام
    من امروز بخاطر ادمین کردن افرادی که در مخاطب نبودن مسدود شدم و تایمری هم برام نیومد شماره رو هم که تایید میکنم میگه شما از سوی واتساپ مسدود شدید باید چیکار کنم پیگیری کنید لطفا…

  7. واسه منم همین مشکل درست شده و حسابم مسدود شده
    باید بگم که بدون هیچ دلیلی این اتفاق افتاده و شرکت واتساپ چون یک شرکت خارجی هست نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم

  8. سلام منم به دلیل اینکخیلی مسدود میکنم خودم بیشتر مسدود میشم ایمیل هم زدم اما پاسخی برام نیومد ممنون میشم کمک کنید واتساپم باز بشه

  9. سلام خسته نباشید،من واتسابم مسدود شده چیکار کنم ،داشتم تبلیغ میفرستادم واتم قطع شده به پشتیبانی هم اطلاع دادم هنوز درست نشده،لطفا پیگیری کنید،مشاور پوست و مو هستم ?

  10. سلام من وقتی توی واتساپ عکس رو پروفایلم میزارم خود ب خود حذف میشه یا اگه یکیو مسدود کنم خود ب خود ازاد میشه دلیلش چیه

  11. سلام واتساپ من بدون هیچ تخلفی از سوی واتساپ مسدود شده من گروه های مدرسه دارم نیاز اند لطفا پیگیری کنید .

  12. من امروز یک پیغام برام اومد که نوشته بود از طرف واتساپ مسدود شدم من چه کنم.؟ فقط با چند تا از دوستام دعوام شده قهر کردم بعدش هم رو مسدود کردیم الان من چه کنم من باید تکالیف م رو در گروه درسی م ارسال کنم لطفا یه کار بکنین

    1. سلام
      ما پایگاه خبری هستیم و با شرکت ارائه کننده واتساپ هیچ ارتباطی نداریم.
      با توجه به توضیحات شرکت واتساپ باید به ایمیل شرکت پیام بدید و بگید که به اشتباه شما رو بلاک کرده اند تا بررسی و رفع کنند.

  13. من واتساپم شمارمو بی دلیل مسدود کرده من جز حضور در کلاسام کاری نمیکنم الان چیکار کنم؟

  14. سلام
    واتساپ من به دلیل وارد کردن شماره زیاد مسدود شده هر چی هم ایمیل میدم چیزی دریافت نمیکنم

  15. سلام،ازسوی واتساپ مسدودشدم،ازواتساپ بیزنس هم استفاده کردم،الان میخوام نصب کنم نمیشه وقتیکه برنامه واتساپو دانلودمیکنم وبازش میکنم میزنه حساب دوم دارید،متاسفانه نصب نمیشه،الان۴روزه
    ایمیل زدم جوابی نگرفتم،لطفا پیگیری کنید

  16. سلام منم مشاورپوست وموهستم کلی پیام دادم مسدود شدم با اون یکی خطی که توگوشیم بودهم زدم اونم وصل نشد ونوشت مسدوده ازطرف واتس اپ.خیلی ناراحتم کسب درآمدمیکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا