تکنولوژی

با برنامه جدید Xbox بازی ها را از کنسول،رویiPhone / iPad اجرا کنید

به روزرسانی عمده آتی برنامه Xbox برایiOS به کاربران امکان می دهد بازی ها را از کنسول Xbox به iPhone و iPad منتقل کنند. همین ویژگی اخیراً در نسخه بتا برای کاربران آندروید ارائه شده است (پس از آزمایش به عنوان پخش کنسول حدود یک سال پیش) و اولین حضور آن در iOS نیز به زودی آغاز خواهد شد ؛هم زمان با راه اندازی بازار ارائه جدیدترین سریX و سریSXbox مایکروسافت در 10 نوامبر است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ این برنامه می تواند Xbox شما را راه اندازی کند ، بی سر و صدا و بدون روشن شدن چراغ وضعیت روشن می شود ، و شما می توانید این کار را هم از طریقWi-Fiمتصل به یک شبکه انجام دهید ، و هم از اینترنت شبکه موبایل. سپس می توانید محتوایXbox خود را در iPhone مرور کرده و از صفحه نمایش آن برای نمایش بازی های در حال اجرا در Xbox ، به غیر از برنامه های نمایش داده شده روی تلویزیون استفاده کنید. این ویژگی را نباید با xCloud، اشتباه گرفت.

ویژگی پخش از راه دور از قسمت “کنسول های من” در برنامه طراحی مجدد Xbox قابل دسترسی است. تعمیرات اساسی ، همانطور که در TheVerge شرح داده شده است ، شامل صفحه اصلی ، برگه دوستان ، رابط جستجو و برگه کتابخانه من (جایی که بیت کنسول های من وجود دارد) است.

پخش از راه دور ایکس باکس مشابه بازی از راه دور سونی است – قابلیت پخش بازیPS4 که از سال گذشته در Android و iOS در دسترس است.

برنامهXbox جدید برایiOS هنوز با اعضایTestFlight در دست آزمایش است ، اما انتشار عمومی آن به زودی اتفاق می افتد.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا