موبایل

بررسی گوشی هوشمند moto G9 plus

بعد از moto G9 play که کارایی خوبی داشت، نوبت به سری G9 plus که به تازگی رونمایی شده است ؛ رسیده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ این تلفن همراه سه ویژگی  دارد:ظاهر ، دوربین و باتری که با توجه به قیمت آن ؛ رتبه خوبی در هر سه شاخه دارد. قبل از شروع بررسی،نگاهی به محتویات جعبه می اندازیم:یک شارژر 30وات ،یک کابل USB-c  به  USB-c

این تلفن همراه دارای صفحه نمایش بزرگ 6.81اینچی و کیفیت تصویر عالی 2400در 1080مگاپیکسلی است.در گوشه این صفحه نمایش یک سوراخ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.متاسفانه صفحه نمایش  OLED نمی باشد اما دارای صفحه نمایش  IPS LCD است و ظاهرا یکی از بهترین کنتراست ها نیست.

بررسی گوشی هوشمند moto G9 plus

بسیاری از کاربران با این صفحه نمایش مشکلی پیدا نخواهند کرد اما در هر صورت بسیاری از رقبا صفحه نمایش هایی با ظاهر جذاب تری دارند.

بررسی گوشی هوشمند moto G9 plus

این دستگاه با یک باتری 5000میلی آمپر در ساعت که تا چند روز استفاده را پشتیبانی می کند همراه است.چیپست اسنپدراگون 750 با ضحامت 8نانومتری که باتری را ذره ذره مصرف میکند ودیگر اینکه این دستگاه فاقد هر گونه مصرف کننده بسیار زیاد باتری مانند صفحه نمایشی که تازه سازی آن بسیار است؛ میباشد که این دو عامل، دستگاه را از تقویت باتری بی نیاز می سازد.باتری همچنان قرار است با شارژر 30واتی که باید سریع شارژ کند، ارائه شود.ما باید بررسی را کامل انجام دهیم تا به عدد دقیقی در مورد باتری برسیم.

بررسی گوشی هوشمند moto G9 plus

در پایان ، یک دوربین اصلی وجود دارد که توسط یک سنسور 64 مگاپیکسلیQuad-Bayerارائه می شود که بلافاصله عکس های 16 مگاپیکسلی را تولید می کند.موتورولا به قابلیت هایNight Vision خود افتخار می کند و مطمئناً آنها را کاملاً آزمایش خواهیم کرد.بقیه دوربین ها یک واحد فوق تصویری 8 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی عمدتا کم کاربرد هستند که به عنوان کمک کننده های ماکرو و عمق تبلیغ می شوند.

بررسی گوشی هوشمند moto G9 plus

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا