گیمویدئو

تریلر جدید سرزمین عجایب تاینی تینا و آشنایی با شخصیت‌های بازی

حال که به عرضه‌ی بازی سرزمین عجایب تاینی تینا (Tiny Tina’s Wonderlands) نزدیک می‌شویم، گیرباکس تصمیم گرفته نمایش‌های بیشتری را از این اثر نشان دهد و برای این کار چه مکانی بهتر از گیم اواردز ۲۰۲۱ پیدا می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این تریلر جدید که در این مراسم رونمایی شد، بیشتر به داستان و معرفی شخصیت‌های این بازی تمرکز کرده است. برای نمایش این تریلر دو بازیگر و صداپیشه‌ی اصلی این بازی یعنی اشلی بِرچ که نقش تاینی تینا را ایفا می‌کند و ویل آرنت که نقش لرد اژدها را بر عهده دارد، روی صحنه آمدند و پس از چند شوخی که با بازی و شخصیت‌هایشان انجام داند، این تریلر را رونمایی کردند.

در آغاز تریلر، ویل آرنت در نقش لرد اژدها که در واقع یکی از شخصیت‌های بازی رومیزی ساختگی درون بازی یعنی Bunkers & Badasses است که شباهت زیادی به سیا‌هچاله‌ها و اژدهایان دارد، نقش بازیکنان در بازی را به‌عنوان شخصیت سرنوشت‌ساز (Fatemaker) معرفی می‌کند. مدت کوتاهی بعد، با شخصیت‌ ولنتاین (با نقش‌آفرینی اندی سمبرگ) آشنا می‌شویم که یکی از شخصیت‌های کمپین شما در جهان بازی ساختگی B&B است. او هم دوست ترسناک و خشمگین خود را که رباتی به نام فرت است، معرفی می‌کند.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده از سوی گیرباکس، توضیحاتی درباره‌ی شخصیت‌هایی که در جریان بازی با آن‌ها آشنا خواهیم شد، منتشر کرده است. ولنتاین خود را به‌عنوان یک سرکش بی‌پروا تشبیه می‌کند، در حالی که دیگران او را به‌عنوان دزد دریایی فضایی محو شده و رده پایین می‌شناسند. فرت هم که یک روبات حسابدار سابق است که پس از یک حادثه اتفاقی که منجر به ورشکستگی کارفرمای سابقش در هنگام آتش‌سوزی شده (بخواهیم منصفانه نگاه کنیم یک ورشکستگی معمولی نبوده!)، با ولنتاین دیدار می‌کند. تورگ سازنده مشهور سلاح‌های Borderlands با شخصیتی که بی شباهت به یک کشتی گیر حرفه‌ای نیست، تیم را تکمیل می‌کند.

سرزمین عجایب تاینی تینا

همچنین چندی پیش گیرباکس بسته‌ی الحاقی تاینی تینا در بوردرلندز ۲ را به‌صورت مستقل برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی که اکنون به‌صورت مستقل عرضه‌ شده، اولین حضور این شخصیت در قالب یک شخصیت اصلی در سری بازی بردرلندز بوده است. بازی Tiny Tina’s Wonderlands قرار است در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارس) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. در کامپیوتر بازی ابتدا فقط برای اپیک گیمز استور عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه برای دیگر فروشگاه‌ها در زمان دیگری در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا