موبایل

ثبت پتنتی جدید توسط شیائومی برای گوشی تاشو

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ شرکت شیائومی پتنتی جدید برای گوشی تاشو را به ثبت رسانده است. این شرکت اخیرا دو حق اختراع برای گوشی‌های تاشو به ثبت رسانده بود که حق اختراع اول از مکانیزم تاشو مشابه گوشی موتورولا ریزر استفاده می‌کرد و در پتنت دوم صفحه نمایش از دو بخش تا می‌شد. حال به تازگی شرکت شیائومی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده است که در آن شاهد یک گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن از دو بخش هستیم که به دوربین چهارگانه مجهز شده است.

ظاهر نهایی پتنت جدیدی شیائومی در حالتی که کاملاً تا شده است، بسیار شبیه به گوشی Mi Mix Alpha با صفحه نمایش دور تا دور است.

دوربین گوشی می میکس آلفا در مرکزیت دستگاه قرار نگرفته بود، زیر تمام بدنه دستگاه را صفحه نمایش تشکیل می‌داد؛ به همین منظور شیائومی ماژول دوربین را در قسمت کناری دستگاه قرار داده بود تا فضای بیشتری را برای صفحه نمایش اختصاص دهد. در پتنت جدید گوشی تاشو شیائومی هم شاهد طراحی مشابه Mi Mix Alpha هستیم.

خط‌های موج دار در این پتنت، نشان دهنده طراحی مکانیزم تاشو این محصول هستند. اگر شیائومی تصمیم به تولید این پتنت بگیرد، برای محافظ از صفحه نمایش آن باید مانند سامسونگ و هواوی از محافظ پلیمری استفاده کند که مقاومت چندان بالایی در مقابل ضربه ندارد.

به گفته منابع آگاه، اولین گوشی تاشو شیائومی در سه ماهه دوم سال 2020 معرفی می‌شود، اما فعلاً مشخص نیست که شیائومی کدام پتنت را برای ساخت گوشی تاشو خود برگزیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا