موبایل

شیائومی پوکو C31 معرفی شد

شیائومی ساعاتی قبل در کشور هند از گوشی پوکو C31 رونمایی کرد. این یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶.۵۳ اینجی LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. در بخش فوقانی نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که درون آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ قلب تپنده‌ی آن چیپست هلیو G35 مدیاتک است که از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند. در کنار آن ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که البته این حافظه داخلی به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌تواند ۵۱۲ گیگابایت افزایش پیدا کند. مانند بسیاری از گوشی‌های ارزان‌قیمت، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار دارد ولی کاربران می‌توانند از قابلیت تشخیص چهره هم استفاده کنند.

در پنل پشتی پوکو C31 شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی آن از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و وزن آن هم فقط ۱۹۴ گرم است.

شیائومی پوکو C31

کاربران هندی با پرداخت ۱۱۵ دلار می‌توانند مدل ۳/۳۲ گیگابایتی را بخرند و مدل ۴/۶۴ گیگابایتی هم با قیمت ۱۳۰ دلار راهی بازار هند می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی راهی دیگر بازارهای جهان می‌شود یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا