تکنولوژی

توسعه هدفمند بازار فناوری با اتصال عرضه و تقاضا محقق می‌شود

چهل‌وهشتمین نشست مجازی بروکرهای فن‌بازار ملی ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری 29 دی‌ماه سال 1401 برگزار می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری؛ سلسله رویدادهایی که با هدف شکل‌گیری پل ارتباطی درست و کارآمد میان «نیازها» و «محصولات و خدمات تولیدی» در زیست‌بوم فناوری و نوآوری برگزار می‌شود و بازار فناورانه کشور را توسعه داده است.

چهل‌وهشتمین دوره آن نیز به میزبانی «شرکت نوفن حامی البرز کارگزار فن‌بازار ملی ایران در استان البرز»، 29 دی‌ماه با حضور جمعی از فناوران، سرمایه‌گذاران و متقاضیان محصولات تولید شده برگزار می‌شود تا اتصال پایدار و مفید میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری و محصولات دانش محور شکل گیرد و فناوران با ارائه توانمندی ها و تولیدات خود به بازار هدف؛ به مسیر تجاری سازی محصولات و خدماتشان هدایت شوند.

این دوره از نشست در حوزه عرضه فناوری و توسعه بازار دو فناوری «آنتی‌اسپتر جوشکاری، ژل پاک‌کننده استیل» و «دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ» و در حوزه خدمات جانبی معرفی دو محصول «پایگاه جستجوی پیشرفته اختراعات دارکوب» و «حمایت صندوق نوآوری در خدمات مالکیت فکری» را اولویت قرار داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی شبکه فن‌بازار ملی ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مراجعه کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا