موبایل

تصاویر جدیدی از موتورولا One Hyper قبل از معرفی

البرز فاوا نیوز؛ چندی پیشتر نیز تصاویری از یک اسمارت فون با آرم موتورولا و دوربین دوگانه در پشت و سلفی پاپ آپ طور منتشر شده بود. حال طبق رندر ها و اطلاعات تازه منتشر شده، متوجه شدیم نام این اسمارت فون One Hyper که در ادامه این گوشی را به خوبی از نما های مختلف مشاهده می نمایید.

همانطور که از قبل می دانیم، One Hyper از یک سنسور 32 مگاپیکسلی در مکانیزم پاپ آپ برای ثبت تصاویر سلفی خود بهره می برد. با استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ موتورولا توانسته در پنل جلویی از یک نمایشگر تمام صفحه ی 6.39 اینچ از نوع IPS در رزولوشن +1080 استفاده نماید.
در قسمت پشت نیز شاهد یک برامدگی که محل قرار گیری دوربین اصلی می باشد هستیم. ماژوال دوربین میزبان یک سنسور 64 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 8 مگاپیکسلی می باشد. همچنین در این قسمت و کمی پایین تر از ماژوال دوربین در وسط یک خواننده ی اثر انگشت قرار گرفته می باشد، اما مانند اسمارت فون های امسال موتورولا با لوگوی این کمپانی یکی نشده است.

از مشخصات سخت افزاری موتورولا One Hyper می توان به چیپست Snapdragon 675 با همراهی حداقل 4 گیگ حافظه ی اجرایی و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره نمود. به احتمال قوی از یک باتری 3600 میلی آمپری (قابل شارژ توسط درگاه USB-C) به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کند و شامل برنامه ی Android One گوگل نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا