گیمویدئو

تریلر جدید و گیم پلی Need for Speed Unbound

پس از تریلرهای متعددی که بخش‌های مختلف و تعقیب و گریز پلیس را برجسته می‌کردند، استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games) سرانجام گیم‌پلی گسترده‌تری را از بازی Need for Speed Unbound به نمایش گذاشته است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این تریلر جدید به گیم‌پلی بازی می‌پردازد و مکان‌های ملاقات (Meetups) را به نمایش می‌گذارد؛ جایی که رانندگان مختلف دور هم جمع شوند . در توضیحات این تریلر آمده است:

با زمان مسابقه دهید، از پلیس‌ها پیشی گرفته و مسابقات هفتگی مقدماتی را برای رسیدن به The Grand، چالش نهایی شهر Lakeshore، انجام دهید. گاراژ خود را با ماشین‌های سفارشی شخصی‌سازی شده مرتب کنید و به خیابان‌ها با سبک خود و یک موسیقی متن پر جنب و جوش که در هر گوشه‌ای از جهان پخش می‌شود، روشنایی دهید.

در کنار مسابقه‌ی سرعت (Speed Race) که به نظر می‌رسد حالت استاندارد بازی باشد، حالت استقامت، دریفت، مسابقات خیابانی و موارد دیگر وجود دارند. در تریلر منتشر شده همچنین مکان‌های مختلف Lakeshore، از حومه‌ها و کارخانه‌ها گرفته تا مناطق شهری با آسمان‌خراش‌هایش نیز به نمایش گذاشته شده‌اند که از نظر بصری جذاب هستند.

استودیوی سازنده همچنین جزئیاتی از عملکرد بازی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده است. طبق اطلاعات رسمی، نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس بازی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شوند. این در حالی است که نسخه‌‌ی ایکس‌باکس سری اس بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۱ آذر ۱۴۰۱) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. البته دارندگان نسخه‌ی Palace Edition می‌توانند بازی را در ۲۸ نوامبر (۷ آذر) تجربه کنند. گفتنی است که بازی از قابلیت کراس‌پلی نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت برای کسانی که می‌خواهند بازی را قبل از خرید اندکی تجربه کرده، می‌توانند با داشتن اشتراک سرویس EA Play، نسخه‌ی آزمایشی ۱۰ ساعته‌ی بازی را بازی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا