فناوری اطلاعات

تریلر بازی Darksiders Genesis

البرز فاوا نیوز، در حالی که بعد از شکست قسمت قبلی سری دارکسایدرز (Darksiders lll) در راضی نگهداشتن طرفداران و نظرات مثبت منتقدان، انتظار نمی رفت شاهد بازی دیگری از این سری باشیم.
امسال بود که THQ Nordic قسمت جدیدی از این بازی با نام Darksiders Genesis را معرفی کرد و دیشب تریلری از آن را منتشر نمود.

Strife که نسبت به برادران و خواهران خود برخورد خوبی نداشته و کمی شوخ طبع نیز می باشد.

بر طبق این ویدیو که شاهد نبرد Strife با یک غول سه سر می باشیم، معلوم می شود که در این قسمت از سری Darksiders با کنترل این شخصیت که دارای سبک مبارزات متفاوتی نسبت به دیگر برادان و خواهران خود دارد طرف هستیم.
این شخصیت سوار بر اسب با اسلحه های جادویی که در اختیار دارد می تواند گروه عظیمی از دشمنان را به راحتی نابود کنند. در قسمت آخر این بازی نیز یک گیم پلی کوتاه از آن را مشاهده کردید که دارای دوربین ایزومتریک بوده، همچنین این بازی که به صورت آنلاین نیز می توان آن را اجرا کرد، شما و دوستانتان می توانید به صورت دو نفره با یک دیگر مراحل را به پایان برسانید.

نسخه ی پی سی آخرین قسمت از سری بازی های Darksiders قرار است زود تر و در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ آذر) و نسخه ی کنسولی آن در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن) برای پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

[aparat id=’piEY0′]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا