موبایل

گلکسی زد فلیپ ۳ با بدنه‌ی ضد آب معرفی شد

در جدیدترین مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ، این شرکت در کنار گلکسی زد فولد ۳ و چند گجت دیگر، از گلکسی زد فلیپ ۳ هم رونمایی کرد که یک گوشی تاشو با طراحی عمودی محسوب می‌شود. در ادامه به مشخصات و قابلیت‌های مختلف این گوشی می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اول از همه باید بگوییم که سامسونگ ابعاد نمایشگر اصلی را تغییر نداده و بار دیگر با نمایشگر ۶٫۷ اینچی مبتنی بر رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز سروکار داریم. از طرف دیگر، نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر شده و حالا از ابعاد ۱٫۹ اینچی بهره می‌برد. به همین خاطر این نمایشگر کاربردی‌تر شده و حداقل می‌تواند چند خط مربوط به پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش دهد.

ضخامت گلکسی زد فلیپ ۳ در حالت بسته به ۱۵٫۹ میلی‌متر و در حالت باز شده به ۶٫۹ میلی‌متر می‌رسد و از این نظر تفاوت محسوسی با نسل قبلی ندارد. همچنین وزن آن هم ثابت مانده و بار دیگر با یک گوشی ۱۸۳ گرمی سروکار داریم. این گوشی هم مانند گلکسی زد فلیپ ۳ دارای گواهی IPx8 است و این یعنی تا عمق ۱ متر و به مدت حداقل ۳۰ دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

گلکسی زد فلیپ ۳

چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه‌ی انجام پردازش‌های این گوشی تاشو را بر عهده دارد و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 هم آن را همراهی می‌کنند. از لحاظ دوام هم باید به استفاده از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس در بخش بیرونی اشاره کنیم که نقش مهمی در افزایش دوام این گوشی ایفا می‌کند.

گلکسی زد فلیپ ۳

در حفره‌ی نمایشگر داخلی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد دو دوربین هستیم. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۲ مگاپکیسلی است و از لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می‌برد. دوربین اولترا واید هم دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را ارائه می‌کند.

باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی گلکسی زد فلیپ ۳ را بر عهده دارد و برای شارژ کردن آن می‌توانید از شارژر ۱۵ واتی استفاده کنید. سامسونگ برای این گوشی کیس‌های متنوعی را راهی بازار می‌کند و از بین آن‌ها می‌توانیم به کیس‌هایی از جنس چرم گیاهی، سیلیکون و دارای بدنه‌ی شفاف اشاره کنیم.

گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ از تاریخ ۲۷ آگوست در رنگ‌های مشکی، کرم، سبز و بنفش با قیمت پایه ۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود که این مدل از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مدل مبتنی بر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۱۰۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا