موبایل

پر سر و صداترین گوشی های سال !

اطلاعات مربوط به تست بلندگوی گوشی های هوشمند موجود در بازار حاوی یک پایگاه داده قوی از تلفن‌ها می باشد که فرآیند بررسی بسیار دقیقی را طی کرده است. همانطور که سال 2021 را به پایان می‌رسانیم، می‌خواهیم پر سر و صداترین تلفن‌هایی را که امسال روند بررسی  را طی کرده‌اید به شما نشان دهیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ این لیست فقط در مورد بلندی صدا است و نه کیفیت آن. نمرات مربوط به حداکثر بلندی صدا در طول یک اجرای آزمایشگاهی نیست، بلکه میزان متوسط بلندی ​​را در یک سری از آهنگ‌های صوتی اندازه‌گیری می‌کنیم، که بیشتر به استفاده در دنیای واقعی مرتبط است.

نمرات بصورت اعداد منفی می باشد، بنابراین نمرات نزدیک به صفر بهتر می باشد.

حالا به خود رتبه بندی نگاهی می اندازیم. همانطور که می بینید نوبیا رد مجیک 6 با بلندترین بلندگوها در سال 2021 در صدر جدول قرار دارد. پس از آن Infinix Note 11 Pro که اخیراً بررسی شده است، ممکن است در بازار از نظر در دسترس بودن برای مشتری محدود باشد، اما مطمئناً از نظر بلندی صدا خوب عمل کرده است.

همانطور که در جدول می بینید؛ شیائومی با چهار گوشی بیشترین تعداد گوشی را در بین 10 گوشی برتر دارد، در حالی که وان پلاس دو گوشی دارد – 9 Pro و Nord 2 5G. آیفون 13 پرو مکس اپل جایگاه پنجم را با ROG Phone 5 ایسوس به اشتراک گذاشته است زیرا آنها امتیازات یکسانی را از نظر بلندی صدا منتشر کرده اند.

 پر سر و صداترین گوشی های سال

جمع آوری و ترجمه: حمید حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا