موبایل

بهترین گوشی‌های سری A در سال ۲۰۲۳ سامسونگ

سری A گوشی‌های سامسونگ جزو پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل ایران است و از آنجا که قیمت اقتصادی دارند، این گوشی‌ها مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، قیمت گوشی به‌شدت بالا رفته تا آنجا که قیمت گوشی‌های میان‌رده به حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان هم رسیده است. بر این أساس گوشی‌هایی که کمتر از این ارقام قیمت داشته باشند، در رده اقتصادی قرار می‌گیرند. گوشی‌های سری A سامسونگ هم در رده‌بندی موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده بازار هستند. تنوع این سری از گوشی‌های سامسونگ بسیار زیاد است به‌طوری‌که انتخاب را برای‌تان سخت می‌کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گوشی‌های میان‌رده را دارید، سری A سامسونگ انتخاب خوبی است. برای انتخاب گوشی اصولا باید یک یا چند قابلیت برای‌تان اولویت باشد؛ دوربین، نمایشگر، پردازنده پرقدرت، سایز نمایشگر یا قابلیت بازی.

بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ

از آنجا که تنوع گوشی‌های سری A سامسونگ زیاد است، باید این مدل‌ها را به لحاظ سخت‌افزار، دوربین و باتری از هم تفکیک کرد. اصلی‌ترین تفاوت سری A و S سامسونگ این است که سری A محصولات میان‌رده را شامل می شود و محصولات پرچمدار هم سبد سری S قرار می‌گیرند. در این مقاله به گوشی‌های سری A سامسونگ که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت دارند می‌پردازیم.

بهترین گوشی‌های اقتصادی سری A

گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ را شاید بتوان فقط در سه مدل خلاصه کرد:

Galaxy A04e

گلکسی A04e یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سری A به‌شمار می‌رود که فقط ۹۲ دلار قیمت دارد و در میان اقتصادی‌های بازار قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد این گوشی اقتصادی است و نباید انتظار خاصی از آن داشته باشید؛ نه سخت‌افزار خاصی دارد و نه می‌توان با آن به‌شکل حرفه‌ای و سنگین بازی و عکاسی کرد. اما از مزایای این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر طولانی، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و پردازنده مناسب برای کارهای روزمره اشاره کرد. بر این أساس می‌توان گلکسی A04e سامسونگ را در بین اقتصادی‌ترین گوشی‌های بازار قرار داد.

Galaxy A04

گلکسی A04 یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ است که قیمت بالاتری نسبت به A04e دارد. این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دارد و نسبت به گوشی قبلی امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد. در واقع، این دو گوشی فرق چندانی با هم ندارند و از نظر سخت‌افزار هم تمام کارهای ساده روزمره به جز بازی کردن را می‌توان با این گوشی انجام داد.

 Galaxy A04s

گلکسی A04s نسبت به دو گوشی قبلی قیمت بالاتری دارد، اما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد. این گوشی حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد اما از پردازنده قوی‌تری نسبت به دو گوشی قبلی بهره می‌برد، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، سرعت شارژ ۱۵ وات، دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه کارآمدتر و همچنین سنسور اثر انگشت از امکانات این گوشی به‌شمار می‌رود.

بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ با قیمت مناسب

در این دسته از گوشی‌های سری  Aسامسونگ موبایل‌هایی با امکانات بهتر و ارزش خرید بالاتر قرار می‌گیرد. این مدل گوشی‌های سامسونگ سری a جزء محصولات پرفروش بازار قرار می‌گیرند.

Galaxy A14 4G

گلکسی A14 4G یک گوشی خوش‌قیمت با امکانات فوق‌العاده است. این گوشی از دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با وضوح تصویر ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. گوشی A14 می‌تواند بازی‌های گرافیک سنگین را در بالاترین تنظیمات و فریم ریت اجرا کند. این گوشی در دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایت رم و امکان افزایش حافظه تا یک ترابایت در دسترس کاربران قرار دارد. قیمت این دستگاه حدود ۵.۵ میلیون تومان است.

Galaxy A24

گلکسی A24 در بین بهترین گوشی‌های سری  Aقرار می‌گیرد و در هر سه بخش نمایشگر، دوربین و سخت‌افزار نسبت به بیشتر رقبای هم قیمت خود، خوب عمل کرده است. یکی از ویژگی‌های این مدل مجهز بودن به پنل سوپر آمولد ۹۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و همچنین رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه قابلیت لرزگشیر اپتیکال تصویر و پشتیبانی از ویژگی‌های این سری به شمار می‌رود که برای انجام کارهای روزمره قدرت بالایی دارد، اما برای اجرای بازی‌های گرافیکی، معمولی عمل می‌کند و نمی‌شود انتظار اجرای بازی بدون افت فریم را از آن داشت. این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

Galaxy A33

گلکسی A33 یکی دیگر از گوشی‌های سری A سامسونگ است که قیمت مناسبی دارد. این دستگاه به نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل‌در‌هر‌اینچ و رزولوشن Full HD مجهز شده که به این ترتیب تماشای فیلم روی نمایشگر را بهبود می‌بخشد. از دیگر مشخصات این مدل سامسونگ سری A می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۲۵ واتی و استفاده از تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ اشاره کرد که در اجرای بازی‌های گرافیکی عملکرد خوبی دارد. ناگفته نماند سنسور اثر انگشت نیز به صورت اپتیکال زیر نمایشگر قرار گرفته و سرعت بالا و عملکرد قابل‌قبولی دارد.

 Galaxy A34

گلکسی A34 دارای نمایشگری مجهز به پنل سوپرآمولد با نرخ نوسازی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی است که گوشی را برای اجرای بازی و فیلم مناسب می‌کند. گلکسی A33 اگرچه یک گوشی گیمینگ نیست، اما برای بازی مناسب است؛ چراکه این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حتی دوربین سلفی از ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی از سری A به‌شمار می‌رود.

Galaxy A53

گلکسی A53 از آن جهت در رده بهترین گوشی‌های سری A قرار می‌گیرد که در زمینه عکاسی پرتره و سلفی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. گلکسی A53 سامسونگ از یک نمایشگر با فنوری سوپرآمولد ساخته شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و از رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همچنین روی این پنل، گوریلاگلس ۵ قرار داده تا در مقابل خط و خش از آن محافظت کند.

Galaxy A54

اگر به دنبال یک گوشی عالی برای بازی در بین محصولات سری a سامسونگ هستید، گلکسی A54 یک انتخاب مناسب است. این گوشی با پشتیبانی از تراشه اگزینوس عملکرد خوبی در اجرای بازی دارد.علاوه بر سخت‌افزار، گلکسی A54 در بخش نمایشگر هم مشخصات بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال، نوع صفحه‌نمایش آن پنل سوپر آمولد باکیفیت است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد.

مورد بعدی هم که باعث می‌شود این محصول در جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ محکم‌تر بنشیند، عملکرد دوربین این دستگاه است. برای عکاسی دوربین این دستگاه قادر به تعادل نور سفید با دقت حفظ شده و همچنین رنگ‌ها درخشان به‌نظر می‌رسند. به علاوه، در عکس‌هایی که در نور مناسب گرفته می‌شوند، مشکل نویز، ثبت جزئیات و موارد این چنینی به سختی دیده خواهد شد.

Galaxy A73

آخرین مدل از سری گوشی‌های A سامسونگ، گلکسی A73 است که یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار به‌شمار می‌رود. گلکسی A73 یکی از بهترین گوشی‌های این سری به‌شمار می‌رود. نمایشگر Super AMOLED Plus با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر بسیار خوب، این محصول را به دستگاهی ایده‌آل برای بازی و وبگردی تبدیل می‌کند. همچنین تراشه اسنپدراگون 778G 5G قدرت این دستگاه را تامین می‌کند تا از پس اجرای تمامی بازی‌های گرافیکی بربیاید. دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا