گیمویدئو

با داستان و شخصیت‌های بازی دایینگ لایت ۲ در تریلر جدیدش آشنا شوید

بازی دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2) یک تریلر جدید در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ دریافت کرد. این ویدئو توسط استودیو Platige Image ساخته شده که در سابقه خود جایزه بفتا را دارند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این تریلر دو دقیقه‌ای خطرات موجود در شهر The City را نشان می‌دهد. جایی که بازیکنان باید تلاش کنند تا دشمنان خود را از بین ببرند. در این ویدیوی کوتاه، یک دوام آورنده تمام تلاش خود را برای زنده ماندن می‌کند. حتی در جایی مجبور می‌شود یکی از هم تیمی‌های خود را فدا کند. او در جایی نیاز به یک چراغ فرا بنفش دارد تا موجودات مبتلا شده را از خود دور نگه دارد.

در کنار تریلر، سازنده این بازی، شرکت تک لند (Techland) از اقلام خاص عرضه شده با نسخه پیش فروش رونمایی کرد. این اقلام شامل تعدادی اسکین برای شخصیت اصلی است. همچنین تعدادی نمونه‌ی ظاهری جدید مثل اسکین برای کراس بو (Crossbow) و کوله پشتی کاراکتر بازی هم وجود دارند.

در کنار تریلر جدیدی از دایینگ لایت ۲ تک لند اعلام کرد که قرار است ۳۰ سالگی خود را به‌زودی جشن بگیرد. این شرکت تصمیم دارد تا بازی Call of Juarez: Gunslinger را برای کامپیوتر از طریق استیم رایگان کند. شما می‌توانید تا ۲۳ آذر این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی دایینگ لایت ۲

بازی دایینگ لایت ۱ هم ۷۰ درصد تخفیف خواهد داشت و علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند آن را با تخفیف بسیار دریافت کنند.

بازی دایینگ لایت ۲ با وجود مشکلات بسیار بالاخره ساختش تمام شده و آماده عرضه است. این خبر چندی پیش عرضه شد و باعث خوشحالی بسیار از طرفداران شد. حال پس از فراز و نشیب‌های بسیار شرکت سازنده تمام تلاش خود را برای آماده کردن آن و همینطور آماده کردن طرفداران خواهد کرد. عرضه تریلرهای متعدد به همراه اطلاعات بسیار از گیم‌پلی بازی چیزهایی هستند که همواره طرفداران را شوق زده می‌کنند. از طرفی امیدواریم پس از چندین سال ساخت، دایینگ لایت ۲ بتواند انتظارات را برآورده کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا