فناوری اطلاعات

به دلیل شیوع ویروس کرونا، PS5 وارد بازار نمی‌شود

با اعلام شرکت شرکت سونی، این شرکت جدیدترین کنسول بازی خود یعنی PlayStation 5 را با تاخیر وارد بازار خواهد کرد. مدت تاخیر و زمان عرضه PlayStation 5 هنوز مشخص نیست!

سونی در بیانیه ای درباره تاثیرات بیماری همه گیر COVID-19 بر عملکرد این شرکت گفت: «براساس پیش‌بینی‌ها عرضه کنسول بازی و خدمات آنلاین آن برای سال مالی فعلی سونی هیچ تأثیر مادی نخواهد داشت.»

سخنگوی سونی می‌گوید: «این شرکت هیچ نگاه مثبتی نسبت به رفع اختلالات ایجاد شده توسط ویروس کرونا با انتشار PlayStation 5 نمی‌بیند.»
پس از شیوع ویروس کرونا، شرکت سونی تعطیلات مختلفی را برای دفاتر و کارخانه های تولیدی خود در سراسر جهان اعمال کرد. این شرکت همچنین اظهار داشت که کارمندان آن تحت تأثیر محدودیت های مسافرتی قرار گرفته‌اند و همین امر باعث شده مهندسان ژاپنی سونی به سمت سایر کشورها نروند و امکان راه‌اندازی خط تولید جدید و ابلاغ فراینددستورالعمل‌های تولیدی را نداشته باشند.

با پایان یافتن همه گیری بیماری COVID-19 که البته هنوز زمان آن مشخص نیست و از طرفی محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت‌ها، باید دید روند تولید و عرضه کنسول PlayStation 5 چه خواهد شد.

سونی هنوز تاریخ انتشار خاصی را برای PlayStation 5 اعلام نکرده است اما تایید کرده است که این کنسول به موقع برای فصل تعطیلات 2020 عرضه می شود تا با ایکس باکس سری X رقابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا