گیم

بازی Sherlock Holmes: The Awakened اوایل ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

استودیوی Frogwares به تازگی زمان انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی مشخص کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی که در سال ۱۸۸۴ میلادی در جریان است، روایتگر داستان شرلوک هلمز جوان، جان واتسون و چگونگی تبدیل آن‌ها به یک زوج کارآگاهی مشهور در حل جرم و جنایت را نشان می‌دهد. The Awakened شما را در مقابل افسانه‌ی کاتولو (Cthulhu) قرار می‌دهد. در این بازی باید در مورد ناپدید شدن مبهم تعدای از افراد اطلاعات بدست آورید که ظاهرا به فرقه‌ای شرور مرتبط است که کاتولو را به عنوان خدای خود ستایش می‌کنند. برنامه‌ی این فرقه هر چه که باشد، شما باید آن را متوقف کنید یا با عواقب غیرقابل توصیفی روبرو خواهید شد.

در این ماجراجویی شرلوک برای اولین بار در زندگی خود احساس ترس می‌کند. مردی منطقی و باهوش قرار است که با موجودی افسانه‌ای روبرو شود که تمام عقل و منطق او را به چالش می‌کشد. از طرفی در جست‌وجوی حقیقت در مکان‌های مختلف نظیر لندن ویکتوریایی، یک تیمارستان در سوئیس، نیواورلئان، لوئیزیانا، اسکاتلند‌ و غیره، این داستان شرلوک را تا مرز جنون پیش می‌برد و این تنها ماجرایی است که جان واتسون هرگز آن را منتشر نخواهد کرد.

Sherlock Holmes: The Awakened قرار است که بازسازی اثری با همین نام در سال ۲۰۰۸ باشد و در این بین در کنار گرافیک بهبود یافته و انیمیشن‌های مدرن، شامل خط داستانی گسترده‌تر، ماموریت‌های جانبی متعدد و مکانیزم‌های منحصربه‌فردی در گیم‌پلی خواهد بود. یکی از موارد مهمی که در بخش داستان به بازی اضافه شده، پرداختن به شکل‌گیری عمیق رابطه‌ی هلمز و واتسون است که در Sherlock Holmes: Chapter One شاهد آن نبودیم. از طرفی داستان جدید به معنای صداگذاری مجدد بازی است. به طور کلی می‌توان گفت که این بازسازی تنها در داستان کلی پرونده‌ها چندان تغییری ایجاد نکرده و در بخش‌های دیگر اثری کاملا جدید خواهد بود که در آنریل انجین ۴ توسعه یافته است.

بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در فوریه‌ی ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا