موبایل

امسال خبری از آیفون ۱۵ پرو طلایی نخواهد بود

اینطور که به نظر می‌رسد، اپل قصد ندارد امسال از مدل طلایی آیفون ۱۵ پرو رونمایی کند و به جای آن، شاهد رنگ خاکستری خواهیم بود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، اپل قصد دارد در رویدادی ویژه در ماه سپتامبر، از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ رونمایی کند. گل سر سبد این مجموعه، سری آیفون ۱۵ پرو خواهد بود که با کلی قابلیت جدید و جذاب از راه می‌رسند. اما به تازگی خبری در رابطه با گوشی‌های مدل پرو منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به جای رنگ طلایی با رنگ خاکستری عرضه می‌شوند.

اینطور که پیداست، دلیلی که سبب شده اپل از چنین رنگی به جای طلایی استفاده کند جنس بدنه‌ی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس است. همانطور که احتمالا در جریان خبرها هستید، اپل در نظر دارد برای دو مدل پرو و پرو مکس از آیفون‌های مورد انتظار خود از فریم تیتانیومی استفاده کند و همین موضوع هم سبب شده نتواند رنگ طلایی را برای این مجموعه در نظر بگیرد. همچنین دیگر شاهد رنگ بنفش هم نخواهیم بود و به جای آن، رنگ آبی تیره جایگزین خواهد شد. تصویر بالا دقیقا به شما نشان می‌دهد آیفونی که قرار است جانشین مدل طلایی شود چه رنگی خواهد داشت.

البته این خبر همچنان توسط خود اپل تأیید رسمی نشده اما با این حال از منبع بسیار موثقی می‌آید و باور نکردن آن کار سختی است. چون گفته می‌شود اپل در حال حاضر روی ساخت آیفون ۱۵ پرو خاکستری به جای طلایی در حال کار است. با توجه به رنگ‌بندی‌های جدیدی که برای آیفون‌ها در نظر گرفته شده، به نظر می‌رسد دو مدل پرو و پرو مکس در رنگ‌های خاکستری و آبی تیره و دو مدل استاندارد و پلاس هم با رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی راهی بازار شوند. البته قطعا تعداد رنگ‌بندی مدل‌های پرو بیشتر از این دو خواهد بود ولی فعلا خبر خاصی در این رابطه نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا