تکنولوژی

«پردیس کار آفرینی» در 21 هکتار تاسیس می‌شود

پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین زیست‌بوم فعالان دانش‌بنیان و استارتاپی، برای پذیرش و واگذاری اراضی در فاز سوم پارک فناوری پردیس اعلام فراخوان کرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ بر اساس این فراخوان، شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این فاز پذیرفته خواهند شد و تعداد مشخصی از قطعات اراضی فاز 3 واگذار خواهد شد.

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی این فاز از پارک فناوری پردیس که 21 هکتار وسعت دارد و با نام «پردیس کارآفرینی» شناخته می‌شود، در شهریور ماه سال جاری، برگزار شد.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ 6 بهمن الی 5 اسفند سال جاری درخواست پذیرش و عضویت خود را ثبت کنند.

شرایط پذیرش

مطابق فراخوان منتشر شده،‌ «واحدهاي توليدي با محصولات دارای فناوری پیشرفته (Hi-tech) كه ارزش افزوده محصولاتشان بالا و توليدشان مبتني بر نيروي متخصص باشد و توليد انبوه و حجيم نداشته باشند»از جمله واحدهای فناور و دانش‌بنیان واجد شرایط برای عضویت و استقرار در این مجموعه هستند.

«واحدهاي تحقيق و توسعه صنايع،كه توليدات آن­ها در مناطقي بيرون از پارك صورت مي‌­گيرد» و «آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فب‌لب‌های خاص که خدماتی با فناوری پیشرفته ارائه می‌کنند» نیز حائز شرایط عضویت هستند.

اولویت

برای پذیرش و عضویت شرکت‌های جدید، متقاضیانی که در حوزه‌های «تجهیزات پزشکی پیشرفته»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق» و «ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی با فناوری پیشرفته» فعالیت می‌کنند، در اولویت واگذاری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا