تکنولوژی

سامسونگ اسمارت‌تگ ۲، اکتبر امسال عرضه می‌شود

سامسونگ قصد دارد رقیب ایرتگز اپل را با نام گلکسی اسمارت‌تگ ۲، در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی و راهی بازار کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، دومین نسل از گجت‌های مخصوص ردیابی سامسونگ که با نام گلکسی اسمارت‌تگ شناخته می‌شود به تازگی از وب‌سایت‌های صدور گواهی FCC و NBTC، تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده و به نظر می‌رسد تا رونمایی رسمی و عرضه‌ی آن به بازار زمان زیادی باقی نمانده است. حتی تصویر آن هم به لطف وب‌سایت FCC منتشر شده که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک خرده‌فروش انگلیسی با نام MobileFun، ظاهرا سامسونگ قصد دارد در ماه اکتبر، یعنی تقریبا دو ماه دیگر (اواسط مهر تا اواسط آبان) از گلکسی اسمارت‌تگ رونمایی کند. طبق تصاویری هم که از این محصول منتشر شده، می‌دانیم قرار است در دو رنگ مشکی و سفید و در اندازه‌ی بسیار کوچکی راهی بازار شود.

اینطور که از شواهد پیداست، ردیاب کوچک سامسونگ از فناوری UWB یا همان Ultra Wide Band به معنای باند فوق عریض بهره خواهد برد تا بدین ترتیب دیگر اینطور نباشد که برای بهره‌مندی از این قابلیت مجبور به پرداخت هزینه‌ی اضافه برای خرید مدل پلاس شوید. همچنین گفته می‌شود گلکسی اسمارت‌تگ با قابلیت Find My Device گوگل که به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های اندرویدی دیده می‌شود هم سازگاری کاملی خواهد داشت و به کاربران در یافتن لوازم گم‌شده، کمک خواهد کرد.

گلکسی اسمارت‌تگ محصولی است که با اتصال به لوازم مختلف از جمله کیف پول، سوییچ و…، به شما این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمند آن‌ها را ردیابی کرده و به راحتی از طریق نقشه، موقعیت‌شان را بیابید. در حال حاضر بین شرکت‌های بزرگ فناوری فقط اپل و سامسونگ هستند که این گجت‌های کاربردی در سبد محصولاتشان دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا