موبایل

اپل نسخه iOS 16.4 را برای آیفون و آیپد عرضه می‌کند

به‌روزرسانی‌های iOS اپل همیشه چیزی است که باید منتظر آن بود، مشابه ویژگی‌های Google Pixel که با انبوهی از تغییرات سرگرم‌کننده، (گاهی) اصلاحات بصری و وصله‌های امنیتی ارائه می‌شوند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اپل ماه گذشته iOS 16.4 را معرفی کرد و از امروز، این شرکت آخرین به روز رسانی خود را برای آیفون و آیپد منتشر می کند.

به‌علاوه، به‌روزرسانی‌ها برای Mac، با MacOS 13.3 و WatchOS 9.4 برای Apple Watch نیز زنده هستند. 21 ایموجی جدید با به‌روزرسانی جدید همراه شده‌اند که شامل پنج حیوان جدید، دو حرکت دست، سه قلب رنگی و چند شیء خانگی مانند پنکه تاشو، فلوت و ماراکا است.

آپدیت iOS اما این همه چیز نیست. به‌روزرسانی‌ها همچنین دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند، از جمله جداسازی صدا برای تماس‌های سلولی که صدای محیط را مسدود می‌کند و تماس‌ها را واضح‌تر و واضح‌تر می‌کند. آلبوم Duplicates در Photos نیز اصلاح شده است و اکنون تصاویر ذخیره شده در iCloud Shared Photo Library را بررسی می کند و آلبوم ها را تمیز و مرتب نگه می دارد.

علاوه بر این، یک ویژگی دسترسی جدید اضافه شده است که هنگام تشخیص نورهای چشمک زن یا افکت های بارق در محتوای ویدیویی، صفحه را کم نور می کند و این کار را برای چشم آسان تر می کند. همچنین برخی رفع اشکال وجود دارد که همراه با به‌روزرسانی ارائه می‌شوند، مشکلات مربوط به مدیریت محتوا برای والدین، بی‌صدا کردن تصادفی زنگ هشدار و سایر اشکالات جزئی را برطرف می‌کنند.

اپل همچنین معماری جدید HomeKit را که از iOS 16.2 و MacOS Ventura 13.1 در سال 2022 استخراج شده بود، مجدداً معرفی می کند. کاربران گزارش دادند که برخی از دستورات Siri به درستی کار نمی کنند و دستگاه های خانه هوشمند در برنامه Home نمایش داده نمی شوند. این مشکلات حل شده اند و اپل مشکل جفت شدن دستگاه های سازگار با Matter را نیز برطرف کرده است. کاربران باید مراقب اعلان های خود باشند و دستگاه های اپل خود را به روز کنند تا از این ویژگی های جدید لذت ببرند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا